• DanKat

Snälla hjälp mig hitta detta!

Jag har letat som en tok på huur många internetsidor som helst efter ringar att ha runt programmen i kyrkan (har en bild i galleriet på hur dom kan se ut, dom ska ha mönster på utsidan och vara ca 2cm i diameter). En kompis som gifte sig hade köpt såna i USA men hon kom inte ihåg riktigt var, och jag vill verkligen få tag i såna! Har hittat en svensk internetsida som säljer liknande ringar, men dom var alldeles för dyra så jag vill hitta nån amerikansk sida som säljer, dom var tydligen väldigt billiga dom min kompis hade hittat. Har en bror i USA så det spelar ingen roll om dom inte skulle leverera till Sverige. Snälla kan någon hjälpa mig?

• Svar på tråden Snälla hjälp mig hitta detta!
  • DanKat

Åååå, TACK så jättemycket!!!!! Så snällt!!! Om någon vet nån annan sida så får ni gärna tipsa om det också, så kan man ju välja de billigaste alternativt finaste ringarna Men nu har jag iaf ett ställe, så än en gång tack så jättemycket!!!

• DanKat

Oj, märkte en sak nu... "Each ring measures approx. .75" round in size", innebär inte det att omkretsen är 0,75 tum? Vi skulle behöva att diametern har ungefär det måttet... Eller tolkar vi det fel?

• DanKat

Ok, tack så mycket, får skicka länken till min bror så han kan fixa det
    Osvic: Inch är detsamma som tum

Svar på tråden Snälla hjälp mig hitta detta!