• Tjolinti

Terapi

Någon som har varit hos en pykolog någongång angående dålig självbild osv? Liksom vad säger dom o hjälpter det? Vet inte liksom om jag vill kasta så mycket pengar på det o sedan dom inte kan få mig o inse liksom jaa det jag inte inser :P

• Svar på tråden Terapi
  • Tjolinti

Ja men problemet e liksom att jag ser mig själv väldigt olikt hur andra ser mig. Tror jag. Det klassiska problemet. Fet ful osv osv. Tror inte min sambo tycker jag e snyggare än ja andra tjejer. Mår dåligt när jag ser någon som e smal o snygg. Går ständigt o undrar varfö någon vill va med mig när det finns så mycket snyggare. Skit jobbigt. Men jag vet inte riktigt hur jag ska finna någon vettig o prata med. Dom jag hittar e liksom 1000 kronor för o prata en timme??? Helt ofattbart

• Tjolinti

Vårdcentralen. Jag trodde inte dom hjälpte till när det gällde sånt här. Trodde bara dom hjälpte till när det var riktig kris.

• Tjolinti

Ja jag har själv ingen aning. För jag måste prata med någon, eller iallafall fixa mitt tankesätt på något vis. för det går ut över förhållandet väldigt mycket. Jag inbillar mig o det e fristrerande

• Tjolinti

Jag hade nöjt mig med om jag var vackrast i min mans ögon

• Tjolinti

Ja han säger att jag e det. Men jag tror inte ju inte på det. Liksom e han blind? Så håller jag på hela tiden. Väldigt jobbigt.

• Tjolinti

Ja men det e bra, får ringa dom o hoppas skatten går till något jag kan ta användning för :D

• Tjolinti

Tack så mycket, alla verkar veta en hel del, e nog vanligare än jag tyckts tro

Svar på tråden Terapi