Norrköpingsbudar 2009/2010
Hej alla Norrköpingsbrudar där ute!!! Tänkte att vi kunde samlas här och snacka lite om vi vill träffas och byta erfarenheter etc.
Hej alla Norrköpingsbrudar där ute!!! Tänkte att vi kunde samlas här och snacka lite om vi vill träffas och byta erfarenheter etc.
pratade med nån kärring om vigsel i kvillinge kyrka och hon tyckte typ att jag var galen som ville boka redan nu.. hon bara: alla tider är lediga våren 2010 det är ingen som bokar så tidigt.. ??????
man måste få vara galen om man ska få som man vill
jamen eller hur.. lägger upp billder nu på mina smycken.. hoppas de syns annars får jag ta nya!!
Fejs: såg att du skall vara på Sörby Herrgård, är bilderna i slutet därifrån?
Hur många gäster ryms max? Jag har för mig att han sade max 80 men på bilderna ser det mer rymligt ut.
bilderna är inte därifrån utan från Gränsö slott, Västervik som vi funderade på innan
det ryms 76 pers på Sörby herrgård
Är det någon som har något tips på var vi kan ha vår borgerliga vigsel i juni???
Vi vill inte vara i rådhuset men dock helst inomhus eftersom det är enklast om det skulle regna.
himpans brunnsalong kanske?? hm.. vet ej flera om jag tänker efter.. heller inte så insatt i borgerligt iof..
Varför inte i rådhuset?
Brunnsalongen, som någon skrev, då kan ni vara utomhus vid fint väder eller i den lokal ni skall ha festen (om ni skall ha någon).