Inlägg från: Jonna83 |Visa alla inlägg
  • Jonna83

Varfor forstora brosten??

Golfkillen

Håller med. Det finns alltid såna som har det värre. För de som verkligen lider av sina små bröst tas det mycket tid o energi att tänka o lida pga det. Så om de nu får operera sina kroppar för att må bättre, då kanske de kan få tid över till barnen i afrika istället?

• Jonna83

Fast jag tror att du aldrig kommer förstå iaf, hur många berättelser du än får läsa.
    Om man går igenom nått så stort som en bröstoperation med alla risker o allt vad det innebär så mår man innerligt dåligt över sina bröst. Och om man inte gör det själv, så kan man inte förstå!

Folk berättar att de gjorde det pga av de led pyskiskt över att de var deformerade, obefintliga osv osv men du kommer förmodligen fortf, tycka att det finns viktigare saker än att lägga in plast i tuttarna för du KÄNNER inte det dom gör.

Ibland måste man nog bara acceptera att man inte kan förstå allt, speciellt om man inte själv är öppen för det.

• Jonna83

som sagt... om man inte lider av det själv, tänker på det 24 tim om dygnet, mår dåligt av att inga kläder sitter bra, känner sig okvinnlig osv osv osv så kan man nog inte förstå.

Eftersom många genomgår operationer, vilket jag tror ingen tycker är nån liten grej, så är det förmodligen så att de faktiskt inte kan/vill leva med det. Man får nog lita på var och ens eget omdöme. Du kommer förmodligen aldrig göra en bröstoperation, fine! Om mina bröst blir utammade o ser ut som taxöron då kommer jag göra en. Fine!

Jag tror kanske att man lixom får acceptera att det är som det är.

Svar på tråden Varfor forstora brosten??