Inlägg från: Nightingale |Visa alla inlägg
  • Nightingale

Varfor forstora brosten??

Jag gjorde det pga en hormonell sjukdom som jag hade i tonåren, vilket gjorde att jag aldrig utvecklade bröst. Jag är ganska lång 175cm och inte direkt späd så det passade inte med en 11-årings bröstvårtor på mig. Jag mådde dåligt 24 timmar om dygnet, grät ofta. Skolkade från gympan nästan hela gymnasiet, vägrade gå till badhuset. Hade sex med t-shirt på. osv osv osv.

Så ja, för mig var det värt varenda krona. Jag har c-kupa idag, är jättenöjd.

När jag och min man hade varit tillsammans i 3 månader så frågade jag honom vad han tyckte om att jag hade silikonbröst.

Ni skulle sett den minen!!! HAhahaha

Han hade inte ens lagt märke till det! Så de är bra gjorda!

• Nightingale

Japp, jag betalade själv. 23000kr. Så det var inte superdyrt. Verkligen värt varje krona.

• Nightingale

Jo de skulle betala för mig, men efter 4,5 års väntan så ringde jag och frågade hur jag låg till i kön och fick ett otrevligt svar om att jag måtte väl begripa att de med cancer går före mina psykiska problem, då insåg jag att jag fortfarande skulle väntat om jag inte tog saken i egna händer.

Det kanske låter fint "landstinget betalar" men så lätt är det inte.

Så jag hostade upp pengarna.

• Nightingale
    090208 skrev 2008-09-22 18:58:36 följande:
    As...Tycker du skulle ha skallt lite. Psykiska problem, sa dom sa???
    Yess, de sa uttryckligen att jag borde gå till en psykolog istället. Det här var så pass känsligt för mig så det kändes som att jorden gick under.

Så jag ringde runt direkt och bokade så småningom tid.
Svar på tråden Varfor forstora brosten??