• Virvel

Äntligen är fotografens kort här.

Nu har våra foton kommit från vår underbara bröllopsdag den 9 augusti.
    Oj, vad jag längtar tillbaka. Ni som inte har gift er ännu, njut av dagen för den går sååå fort och det känns nu som en dröm.
    Ett stort tack till fotograf Maria Andersson för dom fina bilderna.
    Några få av dom nästan tusen bilder vi har från dagen ligger i vårt galleri.

• Svar på tråden Äntligen är fotografens kort här.
  • SandrahjärtaTony

Underbara bilder !

• Humlan66

Oj så vackra bilder, det är ju dom som är kvar samt minnena

• Virvel

Tusen tack.
    Ja, vi ångrar inte att vi la en stor summa på fotograf för bilderna blev väldigt bra.
    Dom som mamma och andra släktingar tog håller ju inte riktigt samma kvalité.

• Fröken förväntan

Åh så mycket fina bilder! Grattis! Ni såg ut att ha haft en underbar dag .

• T RO

Oh, jättefina bilder, och verklgien sjukt snygga trycksaker!

Jag borde sluta kolla runt i allas gallerier, jag HAR ju redan köpt allt som jag ska ha till mina trycksaker, men man vill ju nästan byta tema när man ser folks underbara pyssel

• Virvel

Jag köpte material till alla inbjudningskorten och då var temat rosa. Som du såg på korten så hann jag ändra mig. Dom blev inte billigare än att köpta färdigtryckta men det var kul att göra dom själv.
    T RO skrev 2008-09-08 14:36:37 följande:

Oh, jättefina bilder, och verklgien sjukt snygga trycksaker!Jag borde sluta kolla runt i allas gallerier, jag HAR ju redan köpt allt som jag ska ha till mina trycksaker, men man vill ju nästan byta tema när man ser folks underbara pyssel
  • T RO

Jag funderar inte på att byta färgtema, för grönt är verkligen en favorit men det finns ju hundratals sätt at göra ett kort liksom.

Jag ivll bara börja pyssla direkt, för är de väl gjorda så kommer jag nog inte vilja/orka göra om även om jag "ångara" mg. Blir både billigare och mindre energislösande om jag bara får gjort dem. Synt att mannen inte vill pyssla än, han vill spara det till julledigheten (gifter oss i april)

• Virvel

T RO
    Jag började med mina tidigt för det kändes bättre än att behöva sitta dagen innan man ska skicka dom. Det tar ju lite tid med allt pillande.

Ikväll ska vi sätta oss och välja ut tackkort och det är jättesvårt. För en gång skull så har vi flera bra kort att välja på.

• T RO

Ja, det är nog en bra idé, kanske vi kan börja lite tidigare än jul, men visst är han söt min M2b som vill pyssla under julhelgen, eftersom det enligt honom är "så mysigt då"?

Virvel skrev 2008-09-11 08:27:05 följande:
    T RO Jag började med mina tidigt för det kändes bättre än att behöva sitta dagen innan man ska skicka dom. Det tar ju lite tid med allt pillande. Ikväll ska vi sätta oss och välja ut tackkort och det är jättesvårt. För en gång skull så har vi flera bra kort att välja på.
Svar på tråden Äntligen är fotografens kort här.