Inlägg från: Hösten2009 |Visa alla inlägg
  • Hösten2009

December brudar

Åh, en december tråd!

Jag ska gifta mig 21/12.

Letar hysteriskt efter billig caketopper, tiara och halsband. Tycker allt är så sjukt dyrt i sverige så jag söker överallt. Har allt annat klart förutom tårta o catering.
    men det tänker jag ta 2 veckor innan datumet.

• Hösten2009

Japp det är i år vi gifter oss...

Från början var det meningen att vi skulle gifta oss 9/9/09
    men ångrade oss så nu blir det nu sista advent,
    alltså 21/12-08

Jag har provat att byta nick men jag kan inte...

• Hösten2009

wingtear - ja det vore ju ett önsketänkande men tyvärr går det inte...
    jag pluggar så jag måste först gå ut utbildningen o sen efter jag jobbat 2-3 månader, då kan jag fundera på syskon till mina små kids.. för ekonomins skull.
    och sen blir jag sjukskriven typ från v11 för jag kan inte gå pgr av foglossning. O båda ungarna har kommit 5 v tidigt så det är ju mkt sån planering oxå.

• Hösten2009

ang väder, här är det nästan alltid en halvmeter snö från sista nov o framåt så jag vet inte om jag ska tro på skrocken heller..
    För 2 år sedan sista november då vi flyttade hit till huset damp det ner typ 60 cm snö på en natt, dagen innan var det ca 1 cm snö på backen. Snacka om att det blev kaos då bilen vi lånade inte hade vinterdäck o inga vägar plogades förän på eftermiddagen..
    Så jag förbereder mig hellre på kaos än att allt är OK..

• Hösten2009

då rådhuset där vi ska gifta oss, där enligt dem ska man ha med sig TVÅ blanketter då man gifter sig. En för namnbyte och en för hindersprövningen.

• Hösten2009

jag provade ring idag men vi kommer beställa på nätet.

I stan skulle de ha 4200.- för den ring jag vill ha
    o på nätet kostar den överallt 2300:- snacka om skillnad!!!

jag har strl 15,5 i ringmått så jag har nog minst här..

• Hösten2009

Alla goda ting är tre -