Åh :(
Nu när det börjar närma sig känner jag mindre behov av allt, försöker bara koppla av och tänka att det kommer bli bra, vet inte om det kan vara nån tröst alls... Huvudsaken e ju att mannen svarar ja lixom ;)
Förstår att du är frustrerad att upptäcka allt så pass inpå. Konstigt att de är beredda att ta betalt för nåt de inte ens är säkra på blr bra, finns det möjlighet att vända sig till annan salong?
I morse vaknade jag kl 5, då är man tydligen väldigt poetisk och nu har jag skrivit om löftet, har blivit världens finaste dikt :) Så nu går jag bara och väntar på morgondagen (Kan tillägga att jag inte än bestämt hur jag ska ha håret, om jag ska ha slöja eller inte samt vad jag ska ha för skor... heheh ;))
Wingtear skrev 2008-12-02 16:58:07 följande:
Alla goda ting är tre skrev 2008-12-01 21:46:10 följande:
Vaddå OM? Jag har en dålig dag! Min ring är FORTFARANDE hos guldsmeden, till och med juveleraren jag lämnade in den hos börjar bli irriterad...Var till frisören och diskuterade hår... jag har för kort, men framför allt för tjockt hår för att lägga i extensions OM de skulle göra det (och då utan garantier för att det skulle bli snyggt) skulle det kosta från ca 8000 och uppåt så det gick bort om vi säger så.Är lite deppig, min korsett och mitt hår var de enda två saker jag verkligen, verkligen kände behov av till bröllopet... Fattas bara att m2b ändrar sig mitt i allt...*Nej, det tror jag inte att han gör, men jag tycker synd om mig själv just nu*