December brudar
Välkoommen Rydeborn!
Spännande med kommande möhippor!!
LillP: Inga blåa tår?!
Välkoommen Rydeborn!
Spännande med kommande möhippor!!
LillP: Inga blåa tår?!
Nu har jag fått klara pix på när svensexan blir av.....29 nov.
Ska blir SÅÅÅÅÅÅ KUL att se m2b´s ansiktsutryck!
Planeringen står still för tillfället...hade tänkt fixa med festprogrammet osv.....men har inte orkat.....o nu ska vi på fest 5 dar i rad!! (Ska på invigningen av Malmö Arena både tors o fre!! )
2e advent skrev 2008-11-10 19:47:03 följande:
2e advent skrev 2008-11-11 19:39:35 följande:
Hahaha! Kul med foton tagna utomhus! Hoppas att gåshuden inte syntes! Tur att det finns så många goa människor runt omkring oss som så gärna stöttar o hjälper!!
Va skönt det måste vara att få "av bakat" lite! Det kan ju ta en del tid annars.....
Wingtear: Fyyyy va tråkigt med ringproblemen.... När ska du hämta buketten?
Sidenros: Näää vi är lugnet själva......emellanåt iallafall!
Här pinnar allt på....har tom bokat taxfreen i helgen!
Festprogrammen ska fixas denna veckan har jag tänkt! Annars är allt fixat! Ska bara prova klänningen 2 ggr till innan bröllopet!
T helgen blir det svensexa.....
Nä visst...räkna med inget så blir man bara positivt överraskad om hon skulle lyckas operera ut tummen ur "asslet"
Fick ett sjukt sms..."Vi behöver en strippa till en svensexa på lördag så skulle du kunna infinna dig kl 15 på "adress"! (okändt nr som jag kollade upp, en av mannens kompisars blivande fru)
Svaret fr mig blev: Javisst, Jenny! Jag packar ner teleskopstången o tutttofsarna!
Hihhihihi!
Har fått reda på svensexeplanerna....o visste att de var på ett kallbadhus vid tiden för strippningen..
Svensexeplanerna ser ut som så här:
08.30 Ska m2b gå o köpa bullar o tårta på konditoriet...där blir han kidnappad av grabbarna
09.00 är det pistolskytte med Magnumpistol
12.00 Räkmacka på Grand Hotel
14.00 Kallbadhuset
18.30 Middag med respektive hemma hos en av grabbarna (där jag redan är o "strippar")
Blir nog en kanondag för dem! O jag är jätteglad för att jag får vara med på ett hörn!
Wingtear: fasen osså....jaha...då har jag inga bra förslag kvar.... Hoppas det löser sig...
Nu har mannen haft sin svensexa!!
Han skulle köpa frallor på morgonen...men var SJUKT svår att få ur sängen....kände mig som "a pain in the as" när blev tvungen att vara lite känslokall o bara jaga upp honom!
Helt otroligt att han inte märkte att jag var sjukt nervös....men det gick bra!
När vi väl kom till konditoriet för att köpa frallor så hoppade grabbarna fram.....dock inte så koordinerade...men m2b blev förvånad o def överraskad!
Fick ont i magen o hjärtat när jag såg att han fick ångest/panik....han var helt slut o ville eg bara sova....
Så jag fick lugna ner mig med att julpynta i lgh!
M2b vann pisolskyttet o var tydligen så duktig så att skytteföreningen ville värva honom! *stolt*
Räkmackan var god.....men havsbadet var svinkallt!
Där fick han bada i en "Borat-baddräkt"!! *asg* Den var tydligen helt ok fram men bak var den inte bekväm (mellan skinkorna) *asg*
De anlände till en av grabbarnas hus där vi tjejer hade börjat med maten o glöggat lite.....där skulle m2b få tuttar i ansiktet av en strippa o lite lappdans av Lolita, a.k.a jag, *asg*!!
Jag hann inte lägre än att tafsa/smeka honom på armar o bröst...tills han avslöjade mig! Han kände igen min ring "and the toutch" *hahahhahaa* Helt otroligt med tanke på hans promillenivå! Men han var gla o go o som vanligt alldeles underbar! Kan säga att jag fick ont i kroppen när de ledde in honom med förbundna ögon....såg hur packad han var....
Sen käkade vi trerätters tillsammans o hade jättetrevligt!
M2b o en av polarna mannekängade i "Borat-baddräkten" till flickors stora förtjusning! *ASG* MIN ÄLSKLING HAR EN SJUKT SEXIG KROPP!! *stolt som f-n*
Nu ligger m2b i soffan o sover o är jättebakis!
2e advent skrev 2008-11-30 15:45:14 följande:
Alla goda ting är tre skrev 2008-11-30 22:36:39 följande:
Grrrr... jag har lyckats slarva bort usb-minnet där ALL bröllopsplanering ligger sparad!!! Suck!
Back-upen på datorn där hemma är gammal.....så vigselprogrammet får jag göra om....men det är inte hela världen...men ändå!!!
Suck...får leta vidare där hemma ikväll!!
Grattis, Alla goda ting är tre! Tur att du blev gift trots nervositeten!
SS: Låter som en perfekt möhippa!
Hallå.....om 2 veckor är jag FRU!!! Herregud!! Insåg igår att jag kan skriva önskar din fru på alla julklapparna till mannen!
Idag skickar vi ringarna på putsning plus att de ska fixa vigselringen med gravyr!
Nu börjar jag bli nervös!!!
Träffade fotografen igår!! Känns jättebra!! Ska bli kul att se fotona sen!
Måste verkligen göra det sista på festprogrammen så att vi är klaara med allt sånt denna veckan.....
Kvar:
Sista provningen av klänningen, boleron o kappan, ska till skräddaren i morgon kväll...kl 21! Vad gör man inte?!
Festprogrammen, ska sitta länge med detta ikväll. Ska skriva lite kort om möhippa o svensexan, redigera text o granska.
Vigselprogrammen...får göra om då hela layouten försvann med usb-minnet...suck!.
Ska vaxas o få ansiktsmask i morgon.
Sen är det nagelförlängingen kvar.
Jo....en rätt irriterande punkt....vår solist....ung tjej på 17 år som läser på ett musikalprogram....hon hör inte av sig.....hon fick min mailadress i sept. i början på dec så skickade hon ett mail....o jag svarade direkt.....men jag har fortfarande inte fått något svarsmail från henne....är rätt sugen på att bara avboka....men samtidigt så vill jag gärna ha en solist....blir lite mer speciellt/romantiskt när folk får höra texterna på sångerna vi valt.....
Vad tycker ni....ska jag försöka behålla lugnet till mitten av nästa vecka eller säga att vi inte vill ha någon solist redan nu?
Hejhej!
Provningen gick jättebra! Upptäckte att jag hade en midja!
Kjoldelen var klar o skulle bara pressas. överdelen var det lite jobb kvar....så den nålades in o testsnörades i ryggen....blir osså jättefint!
Boleron var nästan klar....skulle kantas med spets i urringningen sen var den osså klar!
Kappan gör vi kortare än min första tanke....men det blir jättebra tror jag....bara den svarta sammeten inte flockar på klänningen.....får väl dammsuga den kvällen innan!
Alla goda ting: både fin OCH rolig film av vigseln! Varför hade du problem att stå rakt? "Hängde" du på ena benet eller?
gud....kyrkbiten känns lite luddig....är inte helt på det klara med vad som ska hända/sägas/göras....måste nog läsa in de papperna som vi gick igenom med prästen! M2b vill osså kolla....nu börjar vi bli nervösa!