December brudar
lillp: vad vr det för fotograf ni hade anlitat? såg i en annan tråd men kommer inte ihåg vilken..
lillp: vad vr det för fotograf ni hade anlitat? såg i en annan tråd men kommer inte ihåg vilken..
Ne det visade sig vara svårare än vad jag trodde att hitta en fotograf vars foto man gillar och med en bra prislista...:(
heh.. ja det var ju också ett sätt att uttrycka det.... när man har ett litet bröllopså känns det ju som att det är en relativt dyr post jämfört med resten av bröllopet. Dessutom har jag nu hittat en fin ringkombination som inte kommer att vara helt gratis....
jag är nog mer på än sambon vad gäller att hitta en bra fotograf... men det ska nog gå att få till något förhoppningsvis... Ringen på bilden precis under klänningen är den jag ska ha (tror jag, inte beställt än) Bilden under den är samma ringar fast tagna från schalins hemsida.
har en hamrad förlovningsring så det blir en till sån och sen den med diamanter. Har inte helt bestämt mig, den ena har större men färre diamanter och den andra är mindre men fler..Sambon ska skaffa en bredare hamrad så han kommer ha två :)
Vilka fotografer tittade du på innan ni bestämde er?
Nej så länge vill jag inte vänta :) dessutom skulle smeden förminska min ring gratis om vi köpte allt samtidigt. Sambon ville så gärna ha en till ring, kunde inte förstå varför bara tjejer ska ha det. dessutom är det ju lite kul för det lär ju vara fler som ser att han gift sig när det tillkommer en ring.
Kicki fotograf kollade jag också på, gillade specielt bilden på tjejen som sitter i fönstret.
hehe "saknades några tusenlappar till min blivandes ring" var ju klockren! ;) först och främst måste man ju se till att blivande bruden är nöjd! *ler*
åh kollade på bilderna från Tabi, fick en riktig längtan i kroppen. Vill få min klänning nu! och gifta mig nu!
Vad skönt! Har du någon länk till dem på nätet?
(: