December brudar
Han vill ha en månad på sig... Har mao ringen hemma i ett par månader innan det är dags Men å andra sidan så har jag massor tid att smygprova
Han vill ha en månad på sig... Har mao ringen hemma i ett par månader innan det är dags Men å andra sidan så har jag massor tid att smygprova
har du erfarenhet?
Alla goda ting är tre skrev 2008-09-20 12:22:56 följande:
haha
Hoppas det ordnar sig! Tyvärr kan jag inte hjälpa till.
Du får gärna göra galleriet tillgängligt för oss andra också... om du vill visa oss förstås
2e advent: Fin ring
Längtar också efter att få prova min klänning *suckar* Borde vara dags om nån vecka eller två...
Alla goda ting: När kommer din klänning?
Alla goda ting: Det är ju inte så lång tid kvar då Får min uppsydd här i Sthlm och det borde vara dags för första provningen i toillen snart... Var och tog mått för ett par veckor sedan. Klänningen ska däremot inte vara färdig förrän i mitten av november, skitlänge kvar juuuu
Men återigen är det kanske tur att man inte har klänning/ring hemma för att prova sönder
Vad spännande, du får ta kort och lägga upp i galleriet sen
Jag kommer inte att ha nån bh utan det ska vara ett korsettliv till klänningen. Känns faktiskt skönt att slippa tänka på det Bara att du tar med dig båda bh:arna när du ska prova klänningen, så vet du vilken som blir bäst
Den andra borde du ju kunna lämna tillbaka?
Lycka till!
Wingtear: Vilken vacker klänning!