Inlägg från: TheRedHEad |Visa alla inlägg
  • TheRedHEad

Plastblommor

Hej
    är alldeles ny här på bröllopstorget. Vi planerar att gifta oss i januari. Dock ska vi gita oss i folkets hus, mindre flickdröm över det hela men vi ska pynta så det skriker om det och därför inte känns igen. :)
    letar nu efter massiva mängder plastblommor, typ murgröna som man kan klä in trappräcken och annat fult med. Kikade på nätet och hittade pytteslingor för ca 100 kr, lite dyrt för mig.
    Någon som vet på råd? Sedan om någon skulle ha blomrankor hemma köper jag gärna upp dom :)!!!

• Svar på tråden Plastblommor
  • TheRedHEad

jag hittade en tjej på tradera som sålde tjocka rankor , 170 cm långa för 150 kr. Inte farligt. Hon hade även liljor i siden och även rosor i samma material, så det ska nog gå att pynta till det snyggt. Hon hade även rosenblad, tänkte att man nog kude strö det på bord osv för en mer romantiskt känsla.

Tack för tipset om lakan, hade tänkt köpa spets "britt" ( tror det hette så( 7 kr/M ) men det blir så tunt. perfekt att ha lakan i bakgrunden och spets, samt rött tyg.

Hoppas bara vi kommer på en bra lösning på hur vi ska få upp tygerna. Någon som har några förslag? tror inte man får häfta fast dom i väggen *suck*

• TheRedHEad

tack för tipset!!
    ska försöka ta oss dit, vi bor i närheten av Göteborg. Har angett att jag bor på annan ort eftersom vårat bröllop är en överraskning för släkten. Dom tror dom ska på namnfest för våran dotter, vilket dom ska, men vi ska även fira bröllop. Eftersom väldigt många hänger här på bröllopstorget osv vill jag vara undercover :)

ska definitivt ta mig till gekås :)

Svar på tråden Plastblommor