Inlägg från: matildaochniklas |Visa alla inlägg
  • matildaochniklas

Gifta Septemberbrudar snackar vidare..

Va kul!
    Känns mysigt att havarit fru en vecka! Kan inte sluta titta på ringer som blingar såå fint!

Ikväll ska vi gå ut o äta Fast först blir det att kolla på en film med min älskade MAN!

• matildaochniklas

Igår fick vi bilderna från fotografen, vart såå bra fast vi var inomhus pga regnet! Vi är jättenöjda med bilderna!
    Har lagt upp några i galleriet. Hon skulle lägga upp på sin hemsida också www.studiolejon.se
    Men va svårt det är att välja bild till tidningen och tackkort.. Några synpunkter?

Kram på er!

• matildaochniklas

Tack för smakråden Vi får se vilken det blir, jag har några favoriter men jag tycker samtidigt att det är kul om ansiktena syns bra i tidningen..

• matildaochniklas

Idag var vi med i tidningen =) Känns som att det är ännu mer på riktigt nu, har fått såå många härliga kommentarer idag från alla möjliga Vi valde till slut den bilden jag har som pres bild, fast i svartvitt så att alla kunde se våra ansikten ordentligt.

• matildaochniklas

Tack! Ja man får ju tänka på att flera gamlingar från jobbet vill se =)
    Fröken förväntan skrev 2008-09-30 16:47:44 följande:

Åh, jag har missat dina bilder. Vad fina ni är! Det är så roligt att se hur alla som man pratat med ser ut... gillar att ha ansikten framför mig . Bra val av bild, ni ser kära ut och jag håller med om att det är viktigt att man syns ordentligt i tidningen... de bilderna är ju sååååå små.
  • matildaochniklas

På min mans internetbank står det hans nya namn.. men själva kontokortet måste man fixa själv tror jag..
    Fröken förväntan skrev 2008-09-30 20:06:36 följande:

Jag undrar också över banken... vet någon hur det funkar med kontokort på Swedbank?
  • matildaochniklas

Tack!
    Det är ju faktiskt inte så många som kollar på körkortet, så det är inget att bry sig om. Jag är glad för att få ett nytt, ser jättekonstig ut på mitt gamla, eller ja, så gammalt är det ju inte iofs
    lanovia 08 skrev 2008-09-30 19:32:10 följande:

Jag var och tog kort för körkort idag. Usch vad dåligt det blev. men jag orkar inte riktigt bry mig. Till slut kapitulerade jag och tyckte att det är ändå ingen som kollar på fotot. fint kort ni valde matildaochniklas.Är den någon som har Nordea? Kommer nytt kort från dem automatiskt? namnbytet har gått igenom, jag har ju fått från skatteverket och vägverket.
  • matildaochniklas

Jättefina var ni! Bra val av bild tycker jag! Den vid vattnet var superfin också!

ugla skrev 2008-09-30 21:37:40 följande:
    Hej nu har vi fått tre bilder av fotografen att välja ut till tidningen. Vi valde bilden där vi står vid grinden. Finns i galleriet, så nyfiken på att få se resten av bilderna.Tänkte framkalla alla engångskameror imorgon, det ska bli kul att se.
  • matildaochniklas

Freckles - Hoppas ni får en underbar kväll!

Vi gör inget speciellt den här helgen, bara myser och är tillsammans. Idag blir det nog en sväng på stan med lite fika, är ju kanelbullens dag

• matildaochniklas

Kom på att jag glömt berätta en sak som vi fick av min gulliga lillasyster i bröllopspresent.

När vi var mindre sjöng hon och jag alltid till Sarek - Genom eld och vatten, vi hade en speciell dans också
    Hon sa alltid att hon skulle hyra in dom till mitt bröllop när jag blev stor. Självklart fattade jag som äldre att det bara var en dröm och vi har skojat mkt om det. På bröllopet hade vi den på våran låtlista givetvis och jag och syrran dansade loss våran dans.. Haha!
    Sen när vi kom hem hade hon lämnat en cdskiva på vårat nattduksbord som vi fick kolla på i datorn. Det var SAREK som personligen hade spelat in en hälsning till mig och min man samt att de sjöng den sången. Gissa vemsom började grina?!

Jag har verkligen världens bästa syster!

Svar på tråden Gifta Septemberbrudar snackar vidare..