Gifta Septemberbrudar snackar vidare..
Va kul!
Känns mysigt att havarit fru en vecka! Kan inte sluta titta på ringer som blingar såå fint!
Ikväll ska vi gå ut o äta Fast först blir det att kolla på en film med min älskade MAN!
Va kul!
Känns mysigt att havarit fru en vecka! Kan inte sluta titta på ringer som blingar såå fint!
Ikväll ska vi gå ut o äta Fast först blir det att kolla på en film med min älskade MAN!
Igår fick vi bilderna från fotografen, vart såå bra fast vi var inomhus pga regnet! Vi är jättenöjda med bilderna!
Har lagt upp några i galleriet. Hon skulle lägga upp på sin hemsida också www.studiolejon.se
Men va svårt det är att välja bild till tidningen och tackkort.. Några synpunkter?
Kram på er!
Tack för smakråden Vi får se vilken det blir, jag har några favoriter men jag tycker samtidigt att det är kul om ansiktena syns bra i tidningen..
Idag var vi med i tidningen =) Känns som att det är ännu mer på riktigt nu, har fått såå många härliga kommentarer idag från alla möjliga Vi valde till slut den bilden jag har som pres bild, fast i svartvitt så att alla kunde se våra ansikten ordentligt.
Tack! Ja man får ju tänka på att flera gamlingar från jobbet vill se =)
Fröken förväntan skrev 2008-09-30 16:47:44 följande:
På min mans internetbank står det hans nya namn.. men själva kontokortet måste man fixa själv tror jag..
Fröken förväntan skrev 2008-09-30 20:06:36 följande:
Tack!
Det är ju faktiskt inte så många som kollar på körkortet, så det är inget att bry sig om. Jag är glad för att få ett nytt, ser jättekonstig ut på mitt gamla, eller ja, så gammalt är det ju inte iofs
lanovia 08 skrev 2008-09-30 19:32:10 följande:
Jättefina var ni! Bra val av bild tycker jag! Den vid vattnet var superfin också!
Freckles - Hoppas ni får en underbar kväll!
Vi gör inget speciellt den här helgen, bara myser och är tillsammans. Idag blir det nog en sväng på stan med lite fika, är ju kanelbullens dag
Kom på att jag glömt berätta en sak som vi fick av min gulliga lillasyster i bröllopspresent.
När vi var mindre sjöng hon och jag alltid till Sarek - Genom eld och vatten, vi hade en speciell dans också
Hon sa alltid att hon skulle hyra in dom till mitt bröllop när jag blev stor. Självklart fattade jag som äldre att det bara var en dröm och vi har skojat mkt om det. På bröllopet hade vi den på våran låtlista givetvis och jag och syrran dansade loss våran dans.. Haha!
Sen när vi kom hem hade hon lämnat en cdskiva på vårat nattduksbord som vi fick kolla på i datorn. Det var SAREK som personligen hade spelat in en hälsning till mig och min man samt att de sjöng den sången. Gissa vemsom började grina?!
Jag har verkligen världens bästa syster!