Gifta Septemberbrudar snackar vidare..
hej på er
undrar en sak var kollar man namn byte?
finns det nån speciellt sidan?
hej på er
undrar en sak var kollar man namn byte?
finns det nån speciellt sidan?
vi funderar på dubai eller malta men det blir fre lör sön bara för han kan inte ta ut mycket dagar när vi planerar att ta ut lite dagar mella jul nyår o efter år...en av bröllopspresenter var icehotellet så vi ska dit jan kanske hehe
hej, läste detta med att tvätta klänningen...vi skickade min klänning o hans dress till kemtvätt.
ville berätta att vi kom från sverige den 4 okt o vi har haft fullt upp med studier, vi flyttar nu den 25 okt till en anna lya. detta har gjort att jag ej har haft tid att göra tack korterna min man (än känns det konstig att säga så)har varit bortrest sedan vi kom 5 okt reste han med jobbet o har inte kommit hem än.
så idag for jag till tryckeriet imån får jag ett prov för att se hur det blir o är det ok så kör han på det o då ska jag skicka tackorterna hoppas de kommer fram före jul hahahaha sent med allt, men bättre sen än aldrig
håller på att packa i full ös har en tenta på mån.
linil..vi gifter oss också den 20de sept och det var super bra väder.
men hade det varit dålig väder så hade man tyckt att det var bra det me hehe man var så lycklig så jag tror inte att väder hade påverkat min glädje hehe
jag är fortfarande sen med tack korterna men på lör som senast skickar jag de.