• Tea80

Tänkte "poppa" frågan i helgen!!

Jag o min sambo har varit ett par i över 10 år, förlovade i 8...har två barn...har pratat om bröllop och har väl samma åsikter om hur stort/litet det sak vara..men vi komme raldrig til lskott!!!

Så nästa år fyller gubben 30..och vi har en liten pack att vi skulle gifta oss innan han fylde 30...hehe

Eftersom att han aldrig tar upp det så tänkte jag göra det i helgen!!För nu vill jag börja planera!!!

Så det blir ett slags frieri kan man väl säga...

Önska mig lycka till!!!hehe

• Svar på tråden Tänkte "poppa" frågan i helgen!!
  • Tea80

Tack!! kan nog behöva det...hehe

• Tea80

Usch vet inte riktigt...får väl se när tillfälle ges...får bli lite spontant tror jag...

• Tea80

Lova skriva hur det gått sen!!

• Tea80

JAA det har hon gjort!!!Och jag fick "självklart" ett JA!Men när ej bestämt!

• Tea80

Eller det är bestämt att det blir nästa år innan september..men mer än så inte bestämt!

• Tea80

Ja lite planering blir det ju ..men vi kommer ha ett litet enkelt bröllop !

• Tea80

Ja vi får väl vårt planerande till efter vigslen...eftersom vi valt att endast ha våra närmsta den dagen...vänner komemr vi ha på fest lite senare när gubben fyller 30!

• Tea80

Huwa...äh jag gick o drog på det hela helgen...blev så nervös...
    Men i söndags morse gick jag upp först och gjorde en riktig söndags frukost med ägg o bacon mm!
    Så när vi satt där o åt och läst färdigt tidningen så frågade jag bara med lite darr på rösten... ;)Våra barn satt med...dvs en gnällig morgontrött ettåring och vår superpigga 5 åring som nästan svarade åt min sambo!!(Du måste gifta dig med mamma)hihi
    Först svarade han bara Ja det vet du jag vill....så då fick jag formulera om frågan...men vill du gifta dig med mig 2009?
    Och så sa han ja igen...pratade igen om hur vi ville ha det och att vi inte kommer gå ut med detta ännu !!

Kanske inte världens mest romantiska frieri...men huvudsaken va ju att han sa ja!!!

• Tea80

Nalle Puh 40 skrev 2008-09-22 08:31:58 följande:

Vad roligt att ni ska gifta er! Att fria till min sambo är det bästa jag har gjort, han hade aldrig kommit till skott annars
    Nä det hade nog blivit samma här om inte jag hade frågat...
  • Tea80

Ja min sambo är tyvärr inte så romantisk av sig...ananrs hade jag gärna sett honom på knä!!hihi
    Tack allla för Grattis och Lycka till!!
    Nu kommer jag vara Beroende till BT i några månader!!

Svar på tråden Tänkte "poppa" frågan i helgen!!