• Tea80

Tänkte "poppa" frågan i helgen!!

Jag o min sambo har varit ett par i över 10 år, förlovade i 8...har två barn...har pratat om bröllop och har väl samma åsikter om hur stort/litet det sak vara..men vi komme raldrig til lskott!!!

Så nästa år fyller gubben 30..och vi har en liten pack att vi skulle gifta oss innan han fylde 30...hehe

Eftersom att han aldrig tar upp det så tänkte jag göra det i helgen!!För nu vill jag börja planera!!!

Så det blir ett slags frieri kan man väl säga...

Önska mig lycka till!!!hehe

• Svar på tråden Tänkte "poppa" frågan i helgen!!
  • ElinPierre

Underbar helg planering!!!

• Fenixx

undrar om hon frågat honom nu.

• Tea80

JAA det har hon gjort!!!Och jag fick "självklart" ett JA!Men när ej bestämt!

• Tea80

Eller det är bestämt att det blir nästa år innan september..men mer än så inte bestämt!

• FrökenHoppsan

Då får man bara säga GRATTIS! Ni har ett roligt år av planering framför er!

• Tea80

Ja lite planering blir det ju ..men vi kommer ha ett litet enkelt bröllop !

• FrökenHoppsan

Det trodde vi också att vi skulle! Å rätt som det var var man mitt inne i karusellen av catering, meny, trubadur, färgtema, val av inbjudningskort å vigselprogram å festproram å blommor. Hitta rätta skorna å näbbkläder å smycken..

Vi hade "bara" 45 gäster, men oj så mycke tid å planerande det gick åt, fast vi också skulle ha ett "litet enkelt" bröllop..

• Tea80

Ja vi får väl vårt planerande till efter vigslen...eftersom vi valt att endast ha våra närmsta den dagen...vänner komemr vi ha på fest lite senare när gubben fyller 30!

Svar på tråden Tänkte "poppa" frågan i helgen!!