Sön fm passar inte mig...enda tiden jag INTE kan, såklart...
Jag och Gabbi var och spande in vagnar igår, mest på kul...men nu är det ju utförsäljning av 08:orna, vilket innebär halva priset ungefär.
Gabbi:
Vad sa S igår om vagnen? M och jag ska ut på lör och titta lite.
Var på nupp igår och kollade på lilla X, allt så så himla bra ut 1 på 17500 att det blir ett barn med down syndrom. 2 armar, 2 ben, alla fingrar var på plats...tyvärr har den nog fått sin pappas släkts troll-näsa!
Fröken Planera skrev 2008-11-27 07:34:14 följande:
Jo, visst är de schyssta på mitt jobb, men även de måste ju följa eventuella regler...;-(Jaja vi får se hur det blir. Det är ju bara en här på jobbet som varit mammaledig (med tjänstebil) men hon jobbade minst 25% under hela sin föräldrarledighet. Och så är det en som varit pappaledig ett par somrar och han fick ju behålla sin under tiden. Nu har jag ju tänkt vara ledig lite längre än över sommaren...Nej, jag tror inte att någon fikadag och tid är bestämd. Jag är väldigt osäker hur jag kan den helgen. Det enda jag vet är att vi ska ha gäster på lördagkvällen och att vi ska försöka bege oss till Olofström ev söndag fm. Men bestäm ni, så ska jag försöka infinna mig. Passar frukost på Espressohouse på söndagen, kanske???? (Så får vi åka till Blekinge efter det..