Fruar i Lund - del 1
Anne
aaah då fattar jag hur det där med provisionen funkar Lagom krångligt!!
Ja, jag tipsar absolut om make-up-store för sminket och håret hos Tokyo (Frida är så grymt trevlig och go och duktig)
Anne, jag fattar vad du menar med att du vill ha en bebis i taget, även om jag, precis som Gabbi faktiskt jättegärna ville ha tvillingar när jag väntade Emil. Men oj, jag fick ju pseudotvillingar och det är verkligen en HELT annan grej med två pyttesmå ungar än bara en. (Du har rena lyxen som har så stora tjejer nu för dom är så pass stora att de tex kan passa bebisen en stund medan du duschar, går t affären, tar en promenad eller sticker o tränar). Ja Anders oxå såklart men jag tänker mer om han nu inte skulle råka vara hemma, eller om DU OCH ANDERS skulle vilja gå på en bio eller gå ut o äta en middag på tu man hand. Fatta den lyxen Klart du inte blir en GAMMELMAMMA. Har en känsla av att jag oxå skulle bli gravid direkt om min spiral avlägsnades så det kommer inte att hända *asg* men en dag när allt det här småbarnsstojet o tröttheten är borta så kommer säkert även jag bli supersugen. Shit... Finns det vaccin mot detta
Gabbi
Latte-klubb... Låter som att det är något DU inte berättar för oss. Vem ska Anne starta latte-klubb tillsammans med
Tror att både du, Embo och Anne kommer sitta där sedan med era små söta rosenkindade bebisar och dricka latte efter latte och prata amning och babybajs och diskutera blöjsorter
hihii