jag har nu avgett en liten rapport i "den andra tråden" som jag kopierar in i denna då jag kom på att jag måste jobb alite oxå...*där kan man ju förresten inte skriva just "den andratråden" och så förstår folk automatiskt, utan då tror en del att vi pratar resetråden eller ngn mattråd eller vad sjutton det nu är alla har som "andra tråd". Men vi här, VI vet, eller hur? *
jo jag var ju på intervju eller rättare sagt en profilering som det så snyggt heter. Det innebär att rekryterare gör en profil på mig som tar upp hela mitt liv - alltifrån min skoltid, som plats i sykonskaran, val att inrikting i skola o arbete, vänner familj etc etc - mkt intressant men oj vilka frågor! det tog 2 timmar och efter allt så sa rekryteraren att jag är den första som passar för den roll jag sökt så hon skulla rekomendera mig och boka in en intervju m min ev blivande chef under nästa vecka, och fungerar vi ihop och att vi kommer överrens om lön o så så får jag jobbet då min behörighet redan är kartlagd o matchar anställningen.
så nu får ni hålla tummarna under nästa vecka också!
i övrigt så har jag ju varit hos läkaren för min rygg här under hösten och efter en komplett magnetröntgen visade det sig att jag har en perfekt rygg - på alla sätt o vis tom ett skolboksexempel! det ni, det går inte av för hackor i min värld! iaf så gör det ju ändock ont m jämna mellanrum så nu har jag varit hos en superduktig sjukgymnast på ett fysiocenter här i stan. han konstaredae det vi redan vet (o som står i journalerna) att jag är grymt överrörlig o därför får ont i ryggen och behöver manipulera denna iaf var 20:e minut för att inte få ont. vi ska nu hitta ett bra stabiliserande program och det känns superbra - han var så bra att tala med och han hittade direkt mina svaga sidor - sånt gillar jag! men så är han sjukgmynast, naprapat, massör och akupunktur utbildad samt har ngn specialinriktning på ngt så det känns ju att man är i rätta händer.
nu måste jag jobba lite - även om det tar emot!