Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!
Familjer är underbara!
Familjer är underbara!
Meningslös miniundersökning:
i en dubbelsäng, hur ligger du o din respektive? Ligger ni alltid likadant, dvs på samma sida? Vilken sida är "din" respe makens?
Samma här, jag ligger nästan alltid till höger, men har fått för mig att det är ovanligare.
Maken påminde mig om att svensk bordsplacering ser ut så, kvinnan till höger. Men jag har fått för mig att det sätt vi sover på är ovanligare, men statistiskt sätt tycks det inte så än är. Mina föräldrar gjorde fö likadant när de levde ihop.
*bara 2 veckor kvar till jag är hemma fö*
Våra monster o spöken håller sig i garderoben så det gäller bara att dörrn dit in är stängd!
Hmm, jävligt bra fråga faktiskt! Jag tror på det senare alternativtet spontant, men det kan ju vara nån sorts port också - hade inte tänkt på det innan...
Ja, den har ju jag då inte sett - jag inser att jag missat nåt viktigt... monstrena hos mig har gjort såhär sen jag var liten (oavsett var i världen jag bott faktiskt, mkt fascinerande faktum när jag tänker efter - flyttar monstrena med månne? O hur då isåfall? I flyttkontainern? Eller har de egna flygbiljetter??? ).
Nenne, vad skulle jag gör aom du inte förklarade sånt där för mig! Att jag inte tänkt på det förut!
den lät scary!
nenne, den låter livsfralig, o inte bara för myggen...
men svajiga elsystem är rätt scary - o rätt mkt vardag i mitt liv... (det är ingen slump att kollegan bokstavligen ÄTER telefonladdare)