-
Vår (min) blev riktigt god. Laddar för en spännande efterrätt så småningom men först en lagom slö paus...Telemarkgrrl skrev 2008-10-25 18:24:30 följande:Ha, vad lustigt, det blir boeuf bourguignon här också.
-
Omsan - har kommenterat i den andra tråden och hoppas på att det löser sig!!
zozo - sådana avsked är urtrista! min familj inkl mormor var ju här för nån vecka sedan. Nu är mormor inlagd på sjukan och allt blir genast lurigt... *längtar hem lite grann*
MEN jag ska dra ner mot de småländska skogarna och den vindrika kusten och återvänder hem först på tisdag. Ni får ha det bäst!! -
Förresten.... maken och jag firar tvåårig bröllopsdag idag! Coolt!!
-
Vickan vinkar förbi!
Har lånat en dator hos kompisarna jag sover hos inatt. Är lagom död av trötthet. Har haft SUPERSKOJ och drar vidare på konferens imorgon...
...mormor mår hyfsat. -
Vinkevink!
Nu är jag tillbaka i civilisationen igen!!! -
Anne - fniss fniss.. anar att det inte var snacket med mig som var de ömtåliga relationerna.. fniss fniss....
Oms - OJ!! nu såg jag att det var idag!! Ber en bön till vår Herre och hoppas att det gick strålande!
Och POMPOMar får jag väl göra i efterhand.... -
Det där med ert hårprat har jag inte lagt mig i.. har inga större problem med sånt.... men ekoschampo använder jag flitigt... här kan man köpa sånt på nätet om man vill www.renskonhet.se/
-
och jag har ekofärger i håret.. japp.. för i min jobbstad finns det en ekofrissa minsann!
sov gott! -
Omsan - jag hejar som sagt på.
Muffins - planera NYÅR... maaaaj gooodnäääs.... Och nyttigt julgodis är ju inte helt lätt att uppbringa heller...
Skorpliknande kakor hittar du i alla fall här: www.tasteline.com/recept/saffransbiscotti -
pip pip!
jag kommer en sväng till stockholmen nu till helgen men då är det fullt i kalendern redan. har varit asocial med folket i de där trakterna ett tag.. ska försöka rycka upp mig...
och jag ska pompoma som en galning imorgon... synd bara att jag sitter i hemskt seriöst möte.. ha ha ha ha...