Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!
Så var det dags igen för tråd nr 10. Nu kan vi fortsätta diskutera livets mysterium. Vintips, After work-hak och snuskhistorier. Häng på tjejer, dags att ta tag i dagens I-lands problem!
Så var det dags igen för tråd nr 10. Nu kan vi fortsätta diskutera livets mysterium. Vintips, After work-hak och snuskhistorier. Häng på tjejer, dags att ta tag i dagens I-lands problem!
Hmm, kunde du inte öppna sidan alls?! Det begriper jag inte. Det är ett litet tilläggsprogram till Firefox, det går inte att använda med Explorer, men du borde ju ha kunnat öppna sidan iallafall?
Muffins - matfrågan - om du gnider kryddorna i köttet kvällen innan kommer det att ta starkare smak.. men det är väl inte nån nackdel.
Skojiga smajlisar - går bara att använda i Firefox!
muffins
har inte vågat prova än, avvaktar tills vi har sålt lägenheten (vi är ju borta en vecka nu och har visningar veckan efter vi kommit hem och tror det räcker med skrubbandet utan att kleta "bajs" på väggarna)
Åhh, har hittat en som vill sälja sin cykel. Jag kanske kan få en cykel till rimligt pris ändå. Nu kan jag cykla till golfbanan VARJE DAG!!
fasen vilken sportfåne du blivit! heheheh! Who's your caddy?
Får muta grabben så han blir min caddy när jag lyckats bli proffs. Haha!
Muffins, har du börjat spela golf varje dag?! Är ditt knä bra igen?
Ack så handikappad jag fortfarande är utan egen dator... vickan kan jag ju konspirera med på annat håll, men jag saknar er!
Anne
åh, va tom det är utan dig! *kramar om*