Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!
är det det där stället du tipsade om förut? Jag köpte leran där. Men hon hade ingen koll, tyckte jag.
är det det där stället du tipsade om förut? Jag köpte leran där. Men hon hade ingen koll, tyckte jag.
muffins
vad heter boken?
Åk till Borgafjäll i Lappland! Garanterat snösäkert och magiskt!
muffins
hahahahah ja det är en bit bort. Men kanske just därför!
Omsan
men jag då! Såg du inte min fina split (var ju t o m naken!) Kanske skymdes av huvudet på gynekologen... *funderar* Men jag viftade lite försynt med armarna när jag låg själv efteråt en stund. Det gick ju tydligen bra! Vi är grymma på att pompomma! Hoppas på fortsatt succé imorgon! Måste bara leta reda på en annan spandex, utan fläckar på.
Bra initiativ på tråddejt, hann ju knappt prata med dig! Vilken söt tjej du har, kan man klona henne?
Muffins
var ska ni åka nu då?
*stretchar*
ojojoj, det verkar bli en hektisk dag! Har linimentet redo för här ska flickflackas!!
Har jag ens skrivit här att jag ska jobba på mitt gamla jobb i två veckor? Började igår.
Näe, det vet jag inte. Eler kanske. Men de hade haft det lite körigt med många kampanjer samtidigt och jag ska avlasta AD och rensa undan lite. Tror inte de har ekonomi att anställa mig igen. Men vi får ju hoppas! Kul är det hur som helst, jag tycker ju att det är ett roligt jobb!
Jag har foffat mig trött i axlarna! Måste smörja med Zon eller nåt (vill ju inte åka dit för reklam!)
Anne
jo, det är ju det jag inte vet. Om jag verkligen vill jobba här igen. Men samtidigt så är det ett väldigt behagligt tempo (om än lite väl långsamt om man kommer från produktionssidan, som istället är hysteriskt magsårsframkallande) och några trevliga kollegor samt ett bra läge i stan om man ska cykla. Men de är ingen superarbetsgivare men de är ju några som jobbat här länge som fått ta över som delägare, så de kan ju egentligen inte. De hoppas väl att allt bara ska flyta på smärtfritt och trilla in pengar så att vi kan åka på de där konferenserna varje år och bo på lyxhotell. På bekostnad av 3 medarbetare... (eller egentligen 5 för två slutade frivilligt strax före vi blev uppsagda)
JAAAA! Tråddejt! Tråddejt! Tråddejt!!!
hahha men muffins, jag bor ju inte ens i Stockholm!
Men självklart kan du få slagga hos mig! Sen tar vi tåget och är före på centralen innan de stackarna som bor i någon riktig förort ens har hunnit byta t-bana.
Helst vill jag ju jobba här tills jag blir mammaledig, förhoppnignsvis dröjer det inte alltför lång tid. SEN kan jag ta tag i det på riktigt. Men eftersom jobbsökeriet inte har gått så bra så hoppas jag att jag får vara här for ever...