Inlägg från: Soon and very soon |Visa alla inlägg
  • Soon and very soon

Icke planerad graviditet!

unga?? allt är relativt! att du har fast inkomst är ju bra , jag skulle tuta o köra. Har två barn fylde 24 3 veckor efter hennes nedkomst, 26 10 dagar efter 2a. jag är helnöjd. Lycka till nu!
    tänk på att bäbisar inte rör sig så det är inga problem att bo litet fram till ett års ålder ungefär.(vi fick panik o flyttade när jag vart gravid till större men sämre.) helt onödigt!

• Soon and very soon

ja det är ju ett liv det är ju därför ts funderar?!? alltid bra med flera tankar!
    4 år är ju stabilt! jobb har de!

• Soon and very soon

hon var inte planerad men inte helt oplanerad heller.... min man var INTE redo! han höll på att dö, men nu är han en underbar far o snart min man! eftersom du "bara" är 22 så komer du hinna plugga, passar perfekt om ett par år när barnet går på dagis! su kan hämta tidigare om du vill o slippa press med arbetet! (känner den nu själv) funderar på att plugga eller byta yrke ett tag! känns super! läs inte in för mycket i dina tankar, som nästan alla har skrivit gå på magkänslan, jag bor på kungsholmen där medel för förstagångs föderskor är 36,8 där vet jag att flera mammor har "ångest" över samma sak som du fast de tänker att de är så vana vid sitt liv o har en viss standard... socialt liv mm. håller med om att barn får man, fast jag gjort 2 aborter själv. en med preventivmedel o en ung o dum...

Svar på tråden Icke planerad graviditet!