• chamor

Blev du besviken på ditt bröllop?

Hade några missar på en annars underbar dag..

Dels gjorde jag tårtan själv vilket blev en flopp.. Det grämjer mig mest. Men det tråkigaste var att vi hade strulit med de som var toastmasters och jag är rädd att jag förlorat en av mina bästa vänner pga det.. Iofs är hon gravid coh full av hormoner så hoppas det löser sig och vi hittar tillbaka.. Men vi var rädda att världarna skulle bli FÖR pinsamma (lite är ju roligt) och poängterade detta så de nästan blev för lite pinsamt

• chamor

Sen fotografen är ett kapitel för sig

• chamor

Just brudbuketten hade jag typ uppe i ansiktet Eller armhålan iaf.. Lite miss men inget jag grämjer mig över. Hade velat ha gruppbild på alla gäster men glömde bort det..

Just tackkorten. Våra kommer ut ca 1,5 månad efter men man är SÅ trött nu så vi orkar liksom inte riktigt.. Inte gubben iaf har fått göra mycket själv Och bara VILL bli klar men orkar inte.. Förhoppningsvis blir vi klara ikväll..

• chamor

Tårtan fick jag göra kl 11 på kvällen innan bröllopet för att hela dagen drog ut på tiden.. Sen sprack sockerpastan och den blev inte alls som ajg tänkte mig.

Det blev massa missförstånd med toastmastrarna och de ville ändra massa på bröllopet och idiotförklarade några av våra ideer vilket sårade mig djupt.. När jag väl berättade det så slog det liksom bakut och förstod ingenting. De gjorde bröllopsfesten kanon men känns som jag förlorat vad jag trodde var en nära vän Hon sa när jag sa att det var tråkigt att bröllopet förstörde vår vänskap "aja, det blir så ibland att man växer ifrån varandra. Men det finns alltid andra vänner"... Tack för den liksom

• chamor
    Bianca25 skrev 2008-09-24 10:29:46 följande:
    Chamor: Vad gick fel med fotografen?
    Nja han är min kusin (har fotoutbilning) så han fota ju gratis men han var ju ite speciellt engagerad för han gillar inte att fota bröllop och vi hade solen i ögonen hela tiden så gubben kisar... Sen så bad han oss blunda och öppna på tre men han var i otakt med räkningen och klicka av på både ett och två ibland så 70% av bilderna blundar vi på Så fick jag dirigera utomhusfotningen hur vi skulle stå och det tycker jag är fotografens uppgift inte min som brud
  • chamor

Tack så mycket Några blev bra och så redigerar jag själv så ett album ska de nog bli men ibland kan ajg känna när jag ser andras bilder "åh va roligt det hade varit med en riktig bröllopsfotograf"

• chamor
    blivandefrularsed skrev 2008-09-24 18:34:48 följande:
    chamorTycker också ni har jättefina kort i galleriet! Vad är det för cd-skiva som ligger vid tallrikarna??
    Det är själva häftet och en skiva med våra älsklingslåtar
  • chamor

Usch stackars dig Yllo! Hittar inga ord..

Svar på tråden Blev du besviken på ditt bröllop?