• zsandora

Blev du besviken på ditt bröllop?

Jag hade en underbar dag. Men visst fanns det lite som ja kunde ha gjort annorlunda...

*Först så ville ja inte ha present öppning då vi önskade oss pengar. Detta tvingade mina släktingar oss till å vi gjorde väl det ändå med stort vemod. Jonas tex missa hur han höll korten så han visa pengarna tills ja tog över.... De e er dag gör som ni vill!!!

*Sen hade ja inte gått in skorna, så ja dansa vals barfota.... Gå in skorna även om ni inte tror att de behövs...

*Se till att ni har en lista på allt som ska med, för ja va super stressad dagen innan å glömde gästboken hemma, dö trist!

*Glöm inte, de e bara du å dom som hjälpt till mest som vet hur det SKA vara, men blir de inte som planerat vet dom inte om det.... Detta hade ja i bakhuvudet å va avslappnad å barfota hela kvällen.

• zsandora

Men sanan! Jag fick ont i bröstet när ja läste ditt inlägg! Stackare!
    Varför gick släkten? Å vad va det som va så hemskt med möhippan?

Vi ska nog va tacksamma vi andra som bara hade några små fel, för ärligt, de va nog bara vi som störde oss på dom

Tycker synd om alla som hade större missöden på sin dag... Efter allt planerande å drömmande...
    Å glädjs åt dom som hade den dagen som de hade drömt om, å ni som vet mer att eran dag va så bra pga att vi hade fått hjälp av underbara människor, hoppas ni kommer ihåg dom
    Utan min omgivning hade iaf inte mitt bröllop blivit så underbart, men de va mkt ansvar en del fick, de kunde slutat illa om det inte hade varit rätt personer... Å de verkar man ju inte veta försen efteråt, om man läser här....
    (Bara OT inlägg sorry)

Svar på tråden Blev du besviken på ditt bröllop?