Soon and very soon skrev 2008-09-25 13:33:32 följande:
yllo: hur har hon varit innan då? ni måste ju varit nära då du valt henne till toastmadame?? har hon ursäktat sig på något sätt??
[/citat]
Ja, vi var väldigt goda vänner innan. Hade känt varandra i över 10 år.
passionsblomman skrev 2008-09-25 13:46:03 följande:
[citat]
Yllo:Herregud!Stackars dig! Jag tror jag skulle fått ett utbrott redan hos frissan om jag ver du. fattar hon verkligen ingenting av hur viktigt det är en sån här gång att man verkligen kan andas lugnt i förtroende att man så att säga som brudpar är i goda händer hos dem som fått äran att styra upp dagen?
[/citat]
Jag fick ett utbrott hos frissan på henne... och då sprang kräket ut och sa åt min man att jag ångrat mig och inte ville gifta mig med honom *himlar med ögonen*
blivandefrularsed skrev 2008-09-25 19:48:24 följande:
[citat]
Yllo:FY, vilken människa. Låter helrubbat, att så mycket kan gå fel kan ju inte bara vara slumpen. En sån dag ser ju dom närmaste oftast till att anstränga sig till det yttersta för att dagen ska bli så fantastisk som möjligt. KRAM på er!!!Men cidern....okej att hon sket i din önskan att inte köpa det, men hann du inte se att det var starkcider, för det står väl på flaskan??!!??
Nej, jag såg inte det eftersom hon gick till pentryt och hällde upp i ett glas åt mig. MEN Då hon först lyfte upp burken och frågade om jag ville ha så svarade jag "Nej tack, du vet att jag inte får dricka alkohol" Hon svarade mig att det var vanlig cider, alkholfri sådan. Då tackade jag ja eftersom jag var törstig.