Blev du besviken på ditt bröllop?
Det är länge sedan vi gifte oss nu, men det hände en sak som vi kan skratta åt så här efteråt, men som inte alls var kul då!
Jag jobbade extra i en blomsteraffär som min kompis mamma ägde och jag beställde naturligtvis brudbuketten därifrån.
Jag ville ha laxrosa rosor och gul mimosa och frågade om hon kunde binda den lite "spretig" och det skulle hon göra.
Min man hämtade buketten och blomman han skulle ha på kavajen och de var inslagna i papper eftersom det var i februari vi gifte oss. Han satte fast sin blomma på kavajen och vi plockade fram min bukett, som blev en stor besvikelse. Den var som en enda kvast och inte vacker alls!
Men inget att göra, vi var redan hos frissan och skulle en trappa ner till fotografen.
Vi hade hållit på fotograferats ett bra tag när fotografen undrade om min mans blomma skulle se ut så där?
Det var bara ett brunt fnöske kvar där rosbladen hade varit...
Blommorna hade fryst innan vi fick dem och sen när de var i rumstemperatur började bladen falla av.
Vi fick nästan ingen kompensation och täcktes inte ställa krav på det heller, men kände oss rejält blåsta. Vi var jätteunga och hade dåligt med pengar, så det sved rejält!
Men nu kan vi skratta åt fotona med blomfnaset! (Vi tog nya bilder)