• sanan

Blev du besviken på ditt bröllop?

Yollo: Jag tycker synd om dig! Jag skulle också undvika den som gjorde så mig.

På mitt bröllop så gick några saker fel:
    - min toastmadame ville inte vara toastmadame..fick reda på detta en vecka innan..svärfar fick hoppa in
    - svärfar säger i början att de som vill får köpa alkohol, trots vi hade sagt åt honom att detta skulle ej sägas utan om någon frågade personen så var det ok att köpa så. Bröllopet var alkoholfritt från våran sida.
    - musiken var fel när vi gick in i lokalen.
    - tårtan var helt fel..
    - hela min finska släkt gick innan svärfar var klar med sitt tal inkl mina föräldrar!
    - ingen annan höll tal
    - folk var blyga så det blev inget mingel

och innan bröllop så blev min möhippa misslyckad..

usch nu när man drar upp det igen blir man ledsen..

• sanan

möhippan var en katastrof..min bästa vän som också var tostmadame och en till kompis..kom hem till mig överraskade mig..lånade något att ha som ögonbindel av mig. satte mig i bilen..körde fel till söderköping fick sitta en timme med ögonbindel i bilen! skulle äta glass på ett glasskafe som är välkänt i söderköping men den ena kompisen tyckte det var lång kö så fick ta kioskvaianten..gick en snabb promenad i söderköping och sedan in i bilen och hem igen. Och när vi är hemma frågar jag om de vill hänga med upp och dricka te..så frågar den ena tjejen; har du planerat något då?

jo, jag är glad över att vara gift med min drömprins..men en sak är säker om jag hade vetat om allting så hade jag nog gift mig i hemlighet..

Håller med anlita proffs, då kan man förvänta sig mer perfektion än från vänner..

Svar på tråden Blev du besviken på ditt bröllop?