Anemoner??
Hej! Ni som är florister (och ni andra med för den delen) vet ni omdet är svårt att få tag på anemoner i december? Vad kostar denna blomma vintertid?
Hej! Ni som är florister (och ni andra med för den delen) vet ni omdet är svårt att få tag på anemoner i december? Vad kostar denna blomma vintertid?
TACK!! vad glad jag blir! Lät ju inte som ngt jättefarligt pris. Kanske kan du även hjälpa till med tips på blommor som går i blått och som man får tag på i december?
tacktack för all hjälp! våra färger kommer gå i blått, silver, vitt. Har väl inte tänkt ngt superglamouröst, men lite vintrigt/nyårsaktigt. Ska kolla upp alla dina tips!
tack för tipset! Vi ska inte gifta oss förrän nästa vinter sp jag väntar nog ett tag med att prata me florister. Men jättebra att veta! hade inte en tanke på att det ä mkt att göra i december... Jag går ju ibröllopstankar och inte jultankar Tänkte bara att de har mest att göra på sommaren då de flesta gifter sig, men du har ju alldeles rätt. Ska tänka på att vara ute i god tid.
du har inte möjligen några länkar till bra inspirationsbilder? Svårt att hitta bilder på buketter i dessa färger...