Augustilistan 2008 del 6
jättefin dukning
jättefin dukning
vi bad våran extra fotograf som var i kyrkan och på festen att fota dukningar och dekorationer innan man har satt sig ner och ätit å sådär. Han var redan på morgonen och tog massa bilder
Jag kikar ofta men jag vill ju helst inte hålla låda med mig själv i tråden, får inte så många svar då
Visst är det en speciellt känsla av att vara gift Vi har massor att göra just nu med våran flytt. Den 1 december blir det större lägenhet, just nu som hobby/gästrum och i framtiden kan det vara barnrum. Fast barn står inte på agendan just i detta nu.
Vi skickade ut våra tackkort en månad efter bröllopet
spännande med bröllopsfilm
Tja jag trodde att jag var ute sent när det var en månad efter bröllopet så jag stressad på min fotograf Men det verkar som om man har rätt så god tid på sig om man kollar efter vad som är brukligt att skicka korten inom?
Äntligen är det min tur skrev 2008-10-22 22:00:46 följande:
Vi hade provkartorna på hallmattan samma dag vi kom hem från bröllopsresan en vecka efter bröllopet. Då var det inte tal om att sova för då slet jag upp kuvertet och beskådade alla våra fina bröllopsbilder och senare på dagen valde vi ut alla bilder till tack kort, album, tidning med mera Det var såååå kul!
hehe varför inte förnya på ettårsdagen istället
Äntligen är det min tur skrev 2008-10-23 14:50:36 följande:
I las vegas hade varit häftigt
Själv skulle jag vilja förnya löftena typ i en ruin på gotland med sago/medeltidstema. Hade varit roligt att få ha en annan typ av klädstil
Japp vi åkte två dagar efter bröllopet till cypern En av dagarna vi var där tog vi ett flyg till egypten med en arrangerad resa så man fick se pyramider, sfinxen, tutankhamons skatt och så vidare. Superlyckad bröllopsresa
Håller på med mitt scrapbookalbum Snart klar med min fotobok och ska beställa den så som resultatet sen blir Coffetablebook att skryta med sen
Någon annan som har gjort fotobok?
jag har börjat göra min fotobok på gördinegenbok och det är jätteenkelt. Man laddar upp fotona i det formatet dom är, det enda man behöver göra är att ladda hem ett program som deras server kräver men det tar inte stor plats i datan och kostar inget.