Inlägg från: Humlanhubbe |Visa alla inlägg
  • Humlanhubbe

Augustilistan 2008 del 6

jag väntar på att få hem min man från sjön så vi kan bestämma kort först o Sen göra våra tackkort..drar ut på tiden..men vad gör man..

• Humlanhubbe

Nej fast jag önskar vi hade haft dem klara o utskickade redan..
    Äntligen är det min tur skrev 2008-10-22 14:34:15 följande:

Va skönt o höra att jag inte är ensam o va sen då
  • Humlanhubbe

Mit mål var att vi oxå skulle skicka ut dem inom en månad efter bröllopet,men så åkte min man ut på jobb 2,5v efter o vi hade inte sett bilderna än..så den planen sket sig :-P..Har läst ngnstans att inom en månad är enligt tradition det mest 'rekommenderade'..men what the hell ..bara de skickas NÅN gång!

bridesilly skrev 2008-10-23 07:43:45 följande:
    spännande med bröllopsfilm Tja jag trodde att jag var ute sent när det var en månad efter bröllopet så jag stressad på min fotograf Men det verkar som om man har rätt så god tid på sig om man kollar efter vad som är brukligt att skicka korten inom?Äntligen är det min tur skrev 2008-10-22 22:00:46 följande:
  • Humlanhubbe

hehe..det är rätt inställning !!Visst var ni snygga..såg er ju på tv

Jag vill oxå igen!Det var en mäktig dag o bortsett från 2 förlossningar,det ballaste o finaste jag gjort!

Äntligen är det min tur skrev 2008-10-23 13:55:48 följande:

Ja en månad brukar det vara efter konstens alla regler...Men vi har ju inte gjort nåt annat som det ska vara så... Men de kommer ut innan jul iaf Ja videon va ju sååååå bra. Jag har tittat igen nu JAg vill göra IGEEEEEEEEEEN. Shit va snygg man va
  • Humlanhubbe

hehehe..håller med!
    Äntligen är det min tur skrev 2008-10-23 16:43:14 följande:

Hahaha ja det skulle man ju vilja... Men INTE plånboken!!! Annars skulle man ju ha storfest lite oftare!!
  • Humlanhubbe

Förnyar vi våra löften i framtiden lär vi göra det på det 'andra sätet'..dvs det sättet vi inte gifte oss på,men hade på förslag =)Så..det blir nog på en vacker strand ngnstans varmt

• Humlanhubbe

Hehe..verkligen!Vi fick iofs 25.000 igår av mina föräldrar,kanske det kan ligga till grund för nästa upplevelse hmm.. ?!
    Äntligen är det min tur skrev 2008-10-25 14:04:08 följande:

Ja det vore ju kul. Det finns så många olika man skulle vilja göra.... Ska bara vinna på lotto först
  • Humlanhubbe

Ja vi åkte till Rom dagen efter bröllopet och stannade där tre (typ) dagar och avslutade med två dagar i Venedig =)
    Überromantisk och superhärlig resa!Längtar så tills vi får åka dit igen tillsammans,jag o min älskade man!

• Humlanhubbe

Men gud.Den här tråden HAR verklgien dött!Tråkigt..

• Humlanhubbe

Ja här går vardagen på tomgång o jag väntar fortfarande på att mannen ska komma hem från sjön..Kul iaf att det snart är advent och jul,älskar den årstiden!Å så är ju mannen hemma i år så det känns ännu bättre

kalevala skrev 2008-11-07 20:03:27 följande:
    ja ......hur har ni det.......?????
  • Humlanhubbe

Nej vi har kortdilemmat framför oss då mannen inte varit hemma sedan korten kom..Så..det som står på agendan nu är tackkort (jag veet..sent ute..men av samma skäl som ovan..) och förstoringar till oss och familjen..

• Humlanhubbe

Nej men funderar på fotobok,då man inte vill ha ramar på väggarna överallt kanske(men det oxå såklart!)..skulle vara fint..men hur är formaten?Hur lägger man upp det?Gör man de själv lr menar du en sån man beställer hos fotografen..?Ja du ser..Hundra frågor..därav inget gjort än..

bridesilly skrev 2008-11-08 10:57:31 följande:
    Håller på med mitt scrapbookalbum Snart klar med min fotobok och ska beställa den så som resultatet sen blir Coffetablebook att skryta med sen Någon annan som har gjort fotobok?
  • Humlanhubbe

aahh ok..ska ta en kik där

blivandefrularsed skrev 2008-11-08 20:21:10 följande:
    Vi har gjort en fotobok. Det blev jättefint!! Beställde från onoff. Laddade upp bilder från deras hemsida men fick själv lägga bilderna i rätt ordning innan i mappen (namngav dom 001,002,003osv) för det var svårt att ändra när dom väl laddats upp (iaf fattade inte jag hur man skulle göra).
Svar på tråden Augustilistan 2008 del 6