Inlägg från: Juliazzb25 |Visa alla inlägg
  • Juliazzb25

Så ARG ( den är lite lång men snälla läs)

Hej alla!

Jag kan inte förklara för er hur arg jag är på en tjej.

Fy att människorna kan vara så dumma och elaka.

NU till saken:

Jag jobbar som bröllopskordinator vid sidan av mitt vanliga jobb. I början på den här året blev jag kontaktad av en tjej här på BT som vill att jag skulle fixa vissa saker till hennes bröllop bla presentaskar till alla gäster, alla placeringskort och alla namnkort där det skulle stå nått personligt om varje gäst. De kort skulle gästerna ha på sig.

Vi hade jätte och då menar jag jätte jätte bra kontakt och mailade varandra och jag skickade några exempel på varje sak med mera.

dagen innan hennes bröllop så åkte jag fram och tillbaka från Uppsala där jag bor till Norrköping för att personligen leverera alla saker.

Vi bestämde att jag skulle skicka henne faktura eftersom jag har företag och hon skulle betala in det men nej nej...

Än har jag inte fått mina pengar insatta på mitt konto trotts att det hat gått 2 månader sen dess.
    Jag har även skickat påminnelse till henne och försökt kontakta henne via mail men hon svarar inte.

Nu ska jag kontakta kronofogden och fråga de om hjälp.

Vill inte vara taskig men rätt ska vara rätt.

Till saken hör det att jag gav henne bättre pris på alla saker än vad mina saker säljer i vanliga affärer bara för att vi fick så bra kontakt med varandra.

vad skulle ni göra om ni var jag...
    Det hanslar inte längre om pengar heller utan jag vill bara att rätt ska vara rätt. Jag har aldrig blivit blåst tidigare och kan säga att jag känner mig så lurad och bedragen av henne och det värsta är att jag litar inte på mina kunder nu mera...Vill inte att det ska vara så då jag är en väldig seriös företagare som vill känna tryghet.

Vad skulle ni göra?

Kram till er alla som har orkat läsa.

• Svar på tråden Så ARG ( den är lite lång men snälla läs)
  • Juliazzb25

Det går verkligen inte att få tag på henne...