Inlägg från: pandis81 |Visa alla inlägg
  • pandis81

Så ARG ( den är lite lång men snälla läs)

Stå på dig.
    Klart du ska ha betalt för dina tjänster som du har gjort och att sitta och åka från uppsala till Norrköping bara för att hon ska få sina saker. Visar ju bara att du vill väl.

Nä det är lika bra att skicka kronofogden på henne och klart som korvspad att hon ska betala för sig. Dom pengarna kommer ju väl till pass nu när bebisen kommer.

Ta det lugnt stressa inte upp dig så att bebisen far illa av det. Det ordnar sig alltid.
    Lycka till i framtiden och lycka till med bebisen. Det är det vackraste som finns.

• pandis81

Vitt guld skrev 2008-09-25 19:31:21 följande:

Man kanske inte kan höja priset, men påminnelseavgifter borde man väl kunna debitera?
    Du kan ju höja fakturan (alltså priset) med en räntefaktura. Då blir det dröjsmålsränta på priset hon skulle betala från början.
    Eller påminnelseavgift.
  • pandis81

Okej hoppas att allt går fort nu så att du kan lägga allt bakom dig sen.
    ja jag tycker också synd om barnet som har föräldrar som lurar andra folk, vad ger det för intryck i framtiden. att det är ok att lura folk???

Hoppas att allt löser sig snart.

Juliazzb25 skrev 2008-10-21 16:19:34 följande:
    Hej alla underbara!Nu har jag varit i kontakt med kronofogden och fyllt i alla papper och nu ska de kräva in pengarna.kan inte förstå hur människor kan vara så elaka och dumma...TYcker synd om deras lilla pojke som har 2 föräldrar som är helt dumma i huvudet...Hoppas att ni aldrig råkar ut för sånt som jag har gjort...Kram till er allaHäls Julia
Svar på tråden Så ARG ( den är lite lång men snälla läs)