• Hvidbrud

Cipramil - sluta med...

Har hört att det skulle vara bra att kombinera med nån form av alternativ terapi form, tex akupunktur, för att hjalpa dig upprättholla och genfnna din kemiska och energiska balans i kroppen igen.
    Lycka till! Välkommen ut ur glasklockan! (så kändes det som för mihg iallafall när jag slutade med cipramil, JAg kände mig som om jag var tvungen till att reagera starkare på all för att kunna känna något när jag tog dem. Blev betydligt känsligare igen när jag slutade med dem. Om jag viste det jag vet nu om kroppen, psyket, själen så skulle jag ha gåt till en akupunktör samtidigt.)

• Hvidbrud

"Ett exempel är depression. Folk, som lider av depression, producerar för lite av det ämne i hjärnen, som heter seritonin. De moderne lyckopiller tilföre det seritonin, som man saknar, medan akupunktur skruvar upp för kroppens egen produktion av ämnet, så man börjar producera allt det seritonin man har behov av. Alla som har provat lyckopiller vet att det fins många biverkningar - till exempel att man går up i vikt. Men det är ingen biverkningar med akupunktur" www.huangsakupunkturklinik.dk/hvader.htm
    Fritt översatt från danskan...

web4health.info/sv/answers/bipolar-compl-works.htm eller kolla denna på svenska

Svar på tråden Cipramil - sluta med...