Jag ångrar absolut ingenting, det var den bästa dagen i mitt liv (eller dagarna, vi gifte oss två gånger).
Jag är speciellt nöjd över att vi valde att ha två bröllop. Det första med vigsel i rådhuset och bakelser med närmast sörjande och boende på herrgård alldeles själva. Det andra med välsignelse i kyrkan och fest med släkt och vänner. (Vi gjorde så dels för att vi var oense om borglig/kyrklig vigsel samt för att vi var oroliga för att vissa familjemedlemmar skulle förstöra festen för oss, vilket de inte gjorde i slutändan).
Det enda som gick fel var att cateringen överfakturerade för serveringen och inte hade ordnat vegetarisk förrätt (de förstod inte när jag meddelade att vi hade tre vegetarianer att de ville ha vegetariskt alla rätter ?!) .
Det enda jag hade ändrat var att jag skulle använt en annan cateringfirma, men det är lätt att vara efterklok! Och kanske inte hängt upp mig så mycket på detaljer, det var nog ingen som lade märke till det ändå.
Och nej, det blev inte så underbart som jag föreställt mig, det blev mycket bättre!!! Definitivt de bästa dagarna i mitt liv, och gästerna verkade också ha trevligt.
Och sist ett gott råd: Ta det lungt och oroa er inte för småsaker (det är människorna, inte servetterna, som gör festen). Och njut!!!