Så här i efterhand, med facit i hand - vad hade du ändrat på? Vad ångrar du?
Vad ångrar ni?
Att jag inte var mer bestamd och sjalvisk dagen innan och overlat sista-minuten planering till narmaste. Istallet var det superstressigt, jag hade varsta migranattacken pa kvallen och min man fick rusa runt till midnatt innan han kunde aka till sin best man o sova. Alla hjalpte till sa gott de kunde men vi borde ha akt bort nagonstans sa vi inte kunde hjalpa till.
Speciellt nöjda med?
Festen. Alla gaster hade kul och dansade och det var jattebra stamning och fart pa partyt. Spelade 60, 70- och 80-talsmusik, det kan jag varmt rekommendera om ni vill att dansgolvet ska vara konstant fullt!
Vad gick fel?
Fotografen tog eeevigheter pa sig att fotografera gruppfotona sa alla gaster kande sig nog ratt uttrakade och torstiga efter ett tag (mat o dryck fanns pa annan plats). Skulle sparat ihop mer pengar till proffsigare fotograf.
Hade du ändrat något?
Nej. Med sa mycket planering sa MASTE nagot ga fel. Och det viktigaste gick inte fel
Blev det så där underbart som ni föreställt er?
Ja men dagen forsvann pa tre sekunder kandes det som. Jag kan inte rada nog om att ta vara pa varje sekund pa dagen och inte slosa bort NAGON tid med att oroa sig over stora eller sma detaljer. Avsag dig allt ansvar pa dagen och be en narstaende skota saker och ting och inte "besvära" dig eller din man under dagen - det ar er dag, EN enda dag som ni har ratt att njuta av till fullo! Min man oroade sig under tva timmar av festen for var nyckeln till lokalen var - det kunde han ju overlatit at nagon annan, aven om det ar en stor grej.