• Frujj

Fikasugna erfarna makar

Godeftermiddag så har jag hittat hit oxå!
    Har en ledsen bebis här idag, det brakas o pruttas i blöjan som bara den så det är väl lite magknip.
    Har inte haft någon större lust att ge mig ut i skitvädret idag så vi har varit hemma och ...pratat i telefon... tydligen en sån där telefondag idag

Nides: Ja lunch på torsdag!
    Jag kommer nog att vara inne i stan tidigare än 12. Ska shoppa lite!

• Frujj

Godkväll
    Var helt slut ikväll efter dagens tur på stan. Inte för att det var jobbigt att luncha men innan jag kom iväg hemifrån så var det en pärs.. hihi
    Jättetrevligt att träffa er!

Har mailat er ang hudvård, så ni som kommer då då ses vi ju snart igen
    Annars kommer jag gärna till stan och lunchar igen!

Kram i åskvädret eller vad det nu är.

På tal om åskväder så; Bauti - det lilla som Lilleboo "åskade" i vagnen (pruttade m a o) var ingenting mot vad han gjorde sen när ni andra gått, det var bara jag, Linum och Nibla kvar, då visade han sina manliga sidor och brakade lös så det skångrade i fönstret. En stund senare rapade han jättehögt utan att skämmas det minsta... hihi

• Frujj

Godförmiddag
    Tack för igår, jättetrevligt att träffa er!

Skönt att höra Carma att det var som det skulle med stygnen. Trist med svidningar och ont , hoppas det försvinner snart.

I helgen står en sak på vårt "schema" som MÅSTE göras... frosta av frysen! Sååå trist men nu är det så mycket is i frysen att den snart inte går att stänga, så nu är det liksom dags...

Annars idag hade jag tänkt åka iväg på några ärenden men får inte tummen ur, betar av min "att-göra-lista" hemma istället tills maken kommer hem från jobbet så får vi väl åka alla fyra istället. (Stora E åker till sin pappa i helgen)
    Min "att-göra-lista" hemma är full av samtal som ska ringas, mail som ska besvaras och lite annat lull-lull. Man får passa på att ringa när liten man sover och den lite större mannen är på dagis.

• Frujj

Idag blir Lilleboo och Nibla juniora 1 månad gamla!

Grattis hälsar Lilleboo till L!

• Frujj

Kollade just på scb.se, det finns 692 män som har förnamnet Lillebror, 34 har det som tilltalsnamn.
    Hmmmm

Kanske skulle ge Lilleboo Lillebror som andranamn... *skojjar...*

Nibla och Carma: Har ni andranamn klara för era små? (om de ska ha andranamn så klart

• Frujj

Hmmm det finns faktiskt en kille i gbg som heter Lillebror i andranamn... han är lika gammal som mig! O så finns det en som är 20 år... oj!

birthday.se är en jättekul sida.. hihi

• Frujj

Carma: hihi vad kul
    Här har det nästan blivit en "kul grej" att kalla honom Lilleboo så hmm varför inte *fniss*

Fina mellannamn, det på E var ett av mina favvonamn om det blivit en tjej.
    Elin Eva Elizabeth
    eller
    Ellen Eva Elizabeth
    men nu har vi en Oscar Leonard Lilleboo istället *fnissar*
    Om det nu blir Oscar... hmm *funderar*

• Frujj

Godkväll
    Har vart tråk-dag hemma idag. Frostat av frysen och mest varit trött.. Zzzzz
    Inatt/imorgon ska det ju tydligen blåsa en hel del så håll i hatten brudar!

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar