Fikasugna erfarna makar
Kniper tummar jag med!!
Usch vad det är oroligt med alla dessa varsel hela tiden.
Kniper tummar jag med!!
Usch vad det är oroligt med alla dessa varsel hela tiden.
Usch jobbigt. Men allting har väl sin uppgång och nergång. Man får väl hålla ut och snart går det uppåt igen. *tänker positivt*
Idag känner jag mig jättenöjd med att E valde en annan skola än den hon "tillhör". Fick höra av en f.d klasskompis mamma att i den klassen där stora E skulle gått, är det jättestökigt, gapigt och oroligt och lärarna klarar inte att hålla ungarna i schack. Den tjejen vars mamma berättade tillhör dessutom en av de "coola" tjejerna men t o m hon tyckte det var jobbigt. Tänk vad jobbigt det hade varit om E gått där med sitt dåliga självförtroende och osäkerhet.
*nöjd med skolvalet*
Tezz och Carma: Hon trivs bra på den nya skolan. Känns skönt. Bra med helt nytt folk och ny "luft".
Bauti, du får göra som andra gör, tandläkare m fl, "avbokning efter kl 9 samma dag debiteras med 200 kr" eller nåt sånt.
Annars kan du ju förlora en hel dags inkomster och folk kan boka hit och dit och sen bara skita i det. *morrar åt kunden tillsammans med Bauti*
Idag har lillebror varit på väldigt dåligt humör. Han har pruttat så mycket att risken för att flyga iväg har varit väldigt stor. Stackarn har nog ont i magen, undra varför.
YES!!!!!!!!!!!!!! Det dumma telefonbolaget har beviljat att jag säger upp abbonemanget i förtid!! *tjohooo*
Tog "bara" SEX veckor....
Tezz: Ska kolla på det där med bloggen. Hmm kanske bra om alla kan fixa och dona. Kan ni bara skriva nu??
Tezz: Jag har fått betala hela tiden jag varit utan telefonen, 6 veckor! Fick fjuttiga 69 kr i avdrag.. löjligt.
Men nu ska telefonen skickas tillbaka sen blir det alrig mera 3!!!!!
Carina: Kom när du kommer, jag är hemma utom vid promenaden fram o tillbaka till dagis kl 14. Välkommen!
Nides: *kramar om* Håller tummarna för dig.
Vad kostar det att skicka ett rekommenderat brev??
Letar på postens hemsida men där hittar man ju inget
*letar ny telefon*
*wihhaaaaa*
Carma: aha jag tänkte nog fel, inlägget ovan trodde jag var efter mitt mail till dig.
Synd om du inte vill komma men förstår att du inte vill ha snuvan på lillan igen.
Godförmiddag
Just det ja, idag är det Gustav Adolfdagen ja! Bakelsedag...
Gick på en skola med det namnet, fast vi fick inte bakelser varje dag för det...
Nibla: Gulligt med pepparkaksklänning, här blir det två mini-tomtar!
Bauti: Snygg lägenhet!! En sån garderob skulle jag vilja ha.... (kan man lyfta ut den och flytta hit den )