Hej och godafton
Helt åt skogen här. Fick hämta W efter en timma på dagis, de ringde o sa att han var lite hängig. Gick dit och hämtade honom och när jag kom dit så låg han på soffan. Fröken lyfte upp honom och då hostade han till och kräktes upp en massa slem... rätt över frökens rygg, byxor och skor...uääk. Som tur är är det inte magsjuka utan han blir sådär slemmig så han kräks när han är förkyld.
Sen låg han på soffan och slöade hela förmiddagen. På eftermiddagen skulle jag gå upp och byta blöja på lille O, och tog med mig våran bärbara telefon i bakfickan (för det ringer ju alltid när man är på "fel" ställe) Väl inne i badrummet så tänker jag att jag måste besöka damernas själv, så jag lyfter toalocket och *plums* ner ramlar telefonen i toaletten!! Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Dessutom åkte telefonen iväg en bit så den syntes inte i toaholken, men det var bara att stoppa ner händerna och fiska upp den igen. Tur i alla fall att den ramlade i INNAN jag satte mig *fniss*
Sen kom maken hem och var på ett mindre bra humör pga hans jobb. Rena trakasserierna pågår där, vissa utövar sin maktposition på helt fel sätt. Facket säger en sak och arbetsgivaren en annan... men den som har makten verkar tyvärr vinna....
Give me a break!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!