Fikasugna erfarna makar
jag kan komma när som. 1100?1130?1200? Fru T har nog lite mer strikta tider
jag kan komma när som. 1100?1130?1200? Fru T har nog lite mer strikta tider
en styck ledbruten abbe så här på onsdagsmorgonen. Träningsvärk ta mig fasiken överallt. Spinning o core igår... min rumpa gör ont
Linkade hem igår kväll. Skruttade omkring o testade att göra äpplesaft. Meddelar resultatet efter testning
Någon som vill ha äpplen? Vi har grymt goda syrliga äpplen kvar. Men ni får hämta i så fall... lite lat o orkar inte bära till stan
Tezz- låna cykeln så tar det 1 minut till fiket. Det vore kul om var med
Frisyren är ok. Eller inte idag. Idag orkade jag inte göra något. Mest tort idag Men trevlig frisör o verkade jätteduktig. Min mamma konstaterade att jag såg vuxen ut efteråt... Fniss.. konstaterade att när man fyllt 40 borde man nog göra det
Sorry .. då är jag på shoppingresa i Barcelona
Åh vilken snygga naglar B. Mina naglar längtar!
Skulle äta lunch med gammal kollega men vi missade varandra... synd
va spännande och roligt med nya utmaningar som ett nytt hus är. Åhhh vilka långa listor jag skulle göra med all spännande inredning. Längtar så mycket efter att vi skall flytta så jag kan få skapa ett hem som jag vill... kanske R får vara med liiiiite*s*. Det är bara två år kvar.....
Ja just det... heter han fortfarande lilleboooooo *fniss*
Hej vänner
tack för en trevlig lunch igår. Är ni arbetsbefriade i stan- hör gärna av er.
Ser fram emot att få mina naglar fixade Bauti. Inför Barcelona hade varit kul
Carma-saknade dig- Hoppas det blir fler tillfällen. Vad sa vårdcentralen om dig?
Om en liten stund ligger bilder ute på min blog
men Tezz... ta hand om dig. O gär som bauti föreslår... glasögon är inte dumt alls
Hej vänner
tack för en trevlig lunch igår. Är ni arbetsbefriade i stan- hör gärna av er.
Ser fram emot att få mina naglar fixade Bauti. Inför Barcelona hade varit kul
Carma-saknade dig- Hoppas det blir fler tillfällen. Vad sa vårdcentralen om dig?
Om en liten stund ligger bilder ute på min blog
men Tezz... ta hand om dig. O gär som bauti föreslår... glasögon är inte dumt alls
Va bra att höra att inget spruckit mer. Hoppas du inte har ont mer.
Helgen... idag skall jag hem. Fixa lite, baka pizza o skrutta i soffan.
I morgon skall vi shoppa skor till R, spela biljard kanske. Ev grannar på middag.
Söndag skall jag fika med vänninor o sen se Lights i Alingsås
oh va synd. jag har hittat en grej som jag verkligen vill ha. Ett par händer som sticker upp ur rabatten (typ diskhandskar fyllda med cement)