• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

det går utmärkt med fika i närheten om fruJ tänker komma hit. Dit finns en tt i skrapan om. jag kan alla dagar utom onsdag nästa vecka. Torsdag har jag massagen 1230 men före det funkar

• Ab fab

jag har så jädra mycket flex i banken att jag blir av med massa timmar varje månadskifte. dags att börja ta ut

FruTez skrev 2008-12-11 14:50:34 följande:
    Abb: Lyxigt gå hem vid 13! Då får vi ta en jobbfika nästa vecka! Gummhippa och Gubbsexa!
  • Ab fab

Slö lördag. Inte riktigt på topp. Tackade nej till glöggkalas ikväll för att vara hemma istället.

Har en biljett över till Linums konsert i domkyrkan i morgon. 200 kr - jättebra plats. Säg till om ni vill gå. 16.00 i morgon

• Ab fab

Mornings
    bra helg. Förkylningen bortjagad. Underbar konsert igår. Linums kör sjöng. Så vackert o mysigt. Sen var vi på en franks bistro på Victoriagatan.

bauti- hoppas julen trots allt blir bra för dig. Hör av dig om du behöver promenad, prat o vin. jag kan ju behöva rymma från svärmor om inte annat

• Ab fab

det verkar som ni blivit friskare Frujj? kommer du hit o fikar i veckan?

• Ab fab

synd. vi får försöka efter helgerna

• Ab fab

jag jobbar tom tisdag, sen är jag ledig till den 7.e

• Ab fab

bauti- scandic har julpriser. 590 kr per person o dubbelrum. utnyttja relaxavdelning, ta med picnickorg o vin. Käka frukost dagen efter. Det blir mysigt o prisvärt

• Ab fab

Brrr Fru T. Vilka otrevliga överraskningar. Vi hade energirådgivaren från kommunen hemma för att kolla rimlighet i elkonsumtion. Det var kanonbra o fick massor av tips

Slog in julklappar igår, skruttade hemma o lagade mat. idag är det fika med väninnor, i morgon julkonsert. Det är bra med jul

• Ab fab

vi installerade bergvärme förra året och för oss var det en enorm bestparing. ingen olja men visst går det mer el (för att driva systemet)

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar