• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Ja ta ett rejält jullov utan dåligt samvete Nides. Nya krafter fr 15 januari.

• Ab fab

Vi gjorde så när vi var arbetslösa. Istället för att få ont i magen när det var sommar tog vi verkligen lov o gav oss ledighet. det funkade faktiskt mentalt.

• Ab fab

Ja han har varit o snyggat till sig his frisören

skrivit ett rim åtmisntone och fått hjälp med ett. Det börjar ta sig

• Ab fab

Linum- här är listan
    Bonusdotter 17 år- enomr makeuppalett.( så hon slutar låna mitt smink *s*)

Bonusson 19 år- en amerikansk bok. humor om hur amerikaner är. Kommer inte ihåg författaren tyvärr

Svärmor- handskar o parfym

Svärfar- bok - Herman Lindquist Madame Pompadour

Väninnas son 7 år- kakformar som dinosaurier o blått kakpynt

Maken- en helg med sina bästa vänner. Hus, jack daniels, guitar hero o chile con carne

• Ab fab

Linum- sluta jobba o börja rimma på heltid istället

• Ab fab

Underbara Linum. Hoppar jämfota av lycka.

jag har jobbat o min nya dator har fått fnatt. kan inte vara inloggad på jobbet samtidigt som BT- idioti! Men nu har jag slutat jobba

• Ab fab

möss som inte ser ut som dem som syr i Disney på julafton kan man vara utan

Julpyntade igår. Idag har jag ´jobbat lite, gjort senap, plockat undan o tagit det lugnt. Nu blir det fika på byn innan svärföräldrarna kommer

• Ab fab

Bauti- vår egen glamourqueen. Rullar runt i glitterregnet o pussar mot Mölndal

• Ab fab

julklapparna är inslagna i vitt papper, silversnören o svarta detaljer. Lackat i silverlack med sigillet. Bordet dukas med vita dukar, silverfat och vita ljus. Servetterna vikta som paket med svarta snören O så silvergirlanger

• Ab fab

älskling-det är ju hos oss du kan klaga!
    har inte haft en hemsk jul men inget s¨pännande, inga överraskningar. allt enligt formulär ett a. nästa år skall jag åka på pensionat tror jag

• Ab fab

Semester idag igen. Men skall jobba lite hemifrån innan det blir bio ikväll- Duchess eller Australia

• Ab fab

det blev Duchess. Australia hade kassa biljetter kvr. Nu skall jag ner på stan i em. Shoppa lite före bion. Nån som vill fika?

• Ab fab

va roligt med hallupp-piffning. det skall bli spännande att se.

Nyår betyder saluhallen i morgon, sen fiak med väninnas döttrar på NK. Sen åker vi till Landvetter för att hämta kamrat U. Stor banderoll skall vecklas ut när vi tar emot henne.Sen blir det litebastu o badkar här hemma, kanske fotbad. R har lovat servera drinkarna iklädd smoking *sååå James Bond*

Middag o mycket skumpa, spel (Hur fan visste du det o Origani) o sen 12 slag med grannarna.

Nyårsdagen skall tillbringas i soffan med filmer efter en engelsk frukost- bacon, ägg, vita bönor i tomatsås, grillade tomater o champinjoner.

• Ab fab

Tezz är på jobbet igen den 7 januari

Fika den 5 kanske?

• Ab fab

Nibla- färgerna var ursnygga. Så fint det kommer att bli

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar