Fikasugna erfarna makar
Ja ta ett rejält jullov utan dåligt samvete Nides. Nya krafter fr 15 januari.
Ja ta ett rejält jullov utan dåligt samvete Nides. Nya krafter fr 15 januari.
Vi gjorde så när vi var arbetslösa. Istället för att få ont i magen när det var sommar tog vi verkligen lov o gav oss ledighet. det funkade faktiskt mentalt.
Ja han har varit o snyggat till sig his frisören
skrivit ett rim åtmisntone och fått hjälp med ett. Det börjar ta sig
Linum- här är listan
Bonusdotter 17 år- enomr makeuppalett.( så hon slutar låna mitt smink *s*)
Bonusson 19 år- en amerikansk bok. humor om hur amerikaner är. Kommer inte ihåg författaren tyvärr
Svärmor- handskar o parfym
Svärfar- bok - Herman Lindquist Madame Pompadour
Väninnas son 7 år- kakformar som dinosaurier o blått kakpynt
Maken- en helg med sina bästa vänner. Hus, jack daniels, guitar hero o chile con carne
Linum- sluta jobba o börja rimma på heltid istället
Underbara Linum. Hoppar jämfota av lycka.
jag har jobbat o min nya dator har fått fnatt. kan inte vara inloggad på jobbet samtidigt som BT- idioti! Men nu har jag slutat jobba
möss som inte ser ut som dem som syr i Disney på julafton kan man vara utan
Julpyntade igår. Idag har jag ´jobbat lite, gjort senap, plockat undan o tagit det lugnt. Nu blir det fika på byn innan svärföräldrarna kommer
Bauti- vår egen glamourqueen. Rullar runt i glitterregnet o pussar mot Mölndal
julklapparna är inslagna i vitt papper, silversnören o svarta detaljer. Lackat i silverlack med sigillet. Bordet dukas med vita dukar, silverfat och vita ljus. Servetterna vikta som paket med svarta snören O så silvergirlanger
älskling-det är ju hos oss du kan klaga!
har inte haft en hemsk jul men inget s¨pännande, inga överraskningar. allt enligt formulär ett a. nästa år skall jag åka på pensionat tror jag
Semester idag igen. Men skall jobba lite hemifrån innan det blir bio ikväll- Duchess eller Australia
det blev Duchess. Australia hade kassa biljetter kvr. Nu skall jag ner på stan i em. Shoppa lite före bion. Nån som vill fika?
va roligt med hallupp-piffning. det skall bli spännande att se.
Nyår betyder saluhallen i morgon, sen fiak med väninnas döttrar på NK. Sen åker vi till Landvetter för att hämta kamrat U. Stor banderoll skall vecklas ut när vi tar emot henne.Sen blir det litebastu o badkar här hemma, kanske fotbad. R har lovat servera drinkarna iklädd smoking *sååå James Bond*
Middag o mycket skumpa, spel (Hur fan visste du det o Origani) o sen 12 slag med grannarna.
Nyårsdagen skall tillbringas i soffan med filmer efter en engelsk frukost- bacon, ägg, vita bönor i tomatsås, grillade tomater o champinjoner.
Tezz är på jobbet igen den 7 januari
Fika den 5 kanske?
Party???? klart vi kommer!!!!
Nibla- färgerna var ursnygga. Så fint det kommer att bli