Fikasugna erfarna makar
Linum- är stygnen borta? Va roligt! är du frisk nu?
Linum- är stygnen borta? Va roligt! är du frisk nu?
Hmm... läskande det låter
men det blir att åka hem istället. Skall handla o sen slappa ordentligt. Baka pizza med tomat o mozzarella. I botten lägger man en kräm på kronärtskockor. Mums
Du är så välkommen
Trevlig helg på er.
Idag har vi shoppat på stan o sen spelat biljard. Nu väntar matlagning o spel. Hämtat mina gummistövlar. Jag har nu världens finaste stövlar. Tack snälla Bauti för hjälpen!
Linum- är det redan ettårsdag... wow Grattis o hoppas maten blir härlig ikväll!
God morgon
En bra helg med mycket vila, hemfix o umgänge.
I fredags röjde jag hemma, bakade pizza o skruttade runt. R hade varit på konferens o var trött. Tonårs A var på party i stan. Lördagen blev det trädgårdsröj o sedan shopping. Skor o stövlar till både R o mig. Mina syns på bloggen. Sen spelade vi biljard. Tonårs A tog modellbilder- så fina. Sen blev det middag hemma- bastu o asiatisk kyckling. Igår kom vännorna hem. Vi promenerade till fiket på Aspenäs säteri. Så mysigt fik. Ni måste gå dit (jag följer gärna med....*s*) Öppet lördag o södnag 11-16. Precis vid sjön, gammalt hus med takstockar o öppen spis
Sen blev det broccolisoppa hemma, hembakt bröd och kantarellröra. Lite rödvin o allmänt mys.
Åh din stackare fru J. Hoppas medicinen hjälper dig ordentligt.
När du känner dig piggare tror jag fika hemma är perfekt. Goda kakor o hästar att titta på
Ring sjukvårdsupplysningen. Eller har apoteket någon frågelinje?
Vad skall de spela in hos grannen?
Skönt att höra att det var ok, Förlossningen borde ju veta tycker man men konstigt råd ändå.
aha.. då får man kolla 1930.
ja det måste vi väl fortsätta med. jag tänkte plåga er med fotoalbum, bilder o annat lulllull när ni kommer hem till mig
Jag tror att vi överlever en fika eller två till hos dig Carma
Jag har äntligen fått ihop fotoalbumet. Inte så vackert men nu är alla saker på ett o samma ställe.