• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Linum- är stygnen borta? Va roligt! är du frisk nu?

• Ab fab

Hmm... läskande det låter

men det blir att åka hem istället. Skall handla o sen slappa ordentligt. Baka pizza med tomat o mozzarella. I botten lägger man en kräm på kronärtskockor. Mums

• Ab fab

Trevlig helg på er.
    Idag har vi shoppat på stan o sen spelat biljard. Nu väntar matlagning o spel. Hämtat mina gummistövlar. Jag har nu världens finaste stövlar. Tack snälla Bauti för hjälpen!

Linum- är det redan ettårsdag... wow Grattis o hoppas maten blir härlig ikväll!

• Ab fab

God morgon
    En bra helg med mycket vila, hemfix o umgänge.

I fredags röjde jag hemma, bakade pizza o skruttade runt. R hade varit på konferens o var trött. Tonårs A var på party i stan. Lördagen blev det trädgårdsröj o sedan shopping. Skor o stövlar till både R o mig. Mina syns på bloggen. Sen spelade vi biljard. Tonårs A tog modellbilder- så fina. Sen blev det middag hemma- bastu o asiatisk kyckling. Igår kom vännorna hem. Vi promenerade till fiket på Aspenäs säteri. Så mysigt fik. Ni måste gå dit (jag följer gärna med....*s*) Öppet lördag o södnag 11-16. Precis vid sjön, gammalt hus med takstockar o öppen spis

Sen blev det broccolisoppa hemma, hembakt bröd och kantarellröra. Lite rödvin o allmänt mys.

• Ab fab

Åh din stackare fru J. Hoppas medicinen hjälper dig ordentligt.

När du känner dig piggare tror jag fika hemma är perfekt. Goda kakor o hästar att titta på

• Ab fab

Ring sjukvårdsupplysningen. Eller har apoteket någon frågelinje?

Vad skall de spela in hos grannen?

• Ab fab

Skönt att höra att det var ok, Förlossningen borde ju veta tycker man men konstigt råd ändå.

aha.. då får man kolla 1930.

• Ab fab

ja det måste vi väl fortsätta med. jag tänkte plåga er med fotoalbum, bilder o annat lulllull när ni kommer hem till mig

• Ab fab

Jag tror att vi överlever en fika eller två till hos dig Carma

Jag har äntligen fått ihop fotoalbumet. Inte så vackert men nu är alla saker på ett o samma ställe.

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar