• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Oscar... det låter som ett bra namn. Oscar Lilleboo- vilket artistnamn

• Ab fab

Nibla- ledsen att jag inte såg honom. Åkte ovanligt sent igår. Skulle till optikern för nya linser. O jag måste skaffa glasögon

Igår blev det möblelbärning. Vi tömmer ett förråd som mamma haft sen de sålde huset i Skåne. De hade en massa saker som vi skall ta över. Grymt bra säng till tonrås A, en soffa (grym kvalitetssoffa men med något omodernt tyg)och en pall som skall renoveras

• Ab fab

Åh var roligt Tezz. Vilken känsla att få flytta in något nytt som man bestämt helt själv. Det måste kännas underbart och pirrigt

• Ab fab

Korv snowracer... höhö.

Va skönt det låter med promenader i förorten. jag skall roa mig i kväll med at träna o sen skriva elakt brev till tyskaa tågbolaget efter att ha blivit försenade på semestern. det borde jag ha gjort för jättelängesen

• Ab fab

hej Snygging
    hade ni en bra bröllopsdag?

Jobbar du?

• Ab fab

Frujj- hjälper gärna till med att skriva ilskan brev. har definitivt kommit i åldern där manskriver till generaldirektören

Men Nibla- vilken perfekt hemmafru du är. Desperate housewifes ikväll

• Ab fab

har du blommigt förkläde? ( du kan få låna av mig. Fick ett av mina vänner när jag flyttade till förorten*s*)

• Ab fab

nej nej nej

det måste vara midjeförkläde, nå till knäna och vara blommigt med volang. Gärna rosa

• Ab fab

Grattis bauti. Roligt med riktig kund. Du kommer ha en lång kö stående utanför salongen

• Ab fab

Hoppas det ordnar sig för er alla Volvoiter o med band dit.
    Tonåringarnas mamma jobbar där o en hel del av våra kamrater har ju sin utkomst därifrån. Så det påverkar ju en rejält

Nides- hur har du det?

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar