Fikasugna erfarna makar
Oscar... det låter som ett bra namn. Oscar Lilleboo- vilket artistnamn
Oscar... det låter som ett bra namn. Oscar Lilleboo- vilket artistnamn
Nibla- ledsen att jag inte såg honom. Åkte ovanligt sent igår. Skulle till optikern för nya linser. O jag måste skaffa glasögon
Igår blev det möblelbärning. Vi tömmer ett förråd som mamma haft sen de sålde huset i Skåne. De hade en massa saker som vi skall ta över. Grymt bra säng till tonrås A, en soffa (grym kvalitetssoffa men med något omodernt tyg)och en pall som skall renoveras
Åh var roligt Tezz. Vilken känsla att få flytta in något nytt som man bestämt helt själv. Det måste kännas underbart och pirrigt
Korv snowracer... höhö.
Va skönt det låter med promenader i förorten. jag skall roa mig i kväll med at träna o sen skriva elakt brev till tyskaa tågbolaget efter att ha blivit försenade på semestern. det borde jag ha gjort för jättelängesen
hej Snygging
hade ni en bra bröllopsdag?
Jobbar du?
Frujj- hjälper gärna till med att skriva ilskan brev. har definitivt kommit i åldern där manskriver till generaldirektören
Men Nibla- vilken perfekt hemmafru du är. Desperate housewifes ikväll
har du blommigt förkläde? ( du kan få låna av mig. Fick ett av mina vänner när jag flyttade till förorten*s*)
nej nej nej
det måste vara midjeförkläde, nå till knäna och vara blommigt med volang. Gärna rosa
Grattis bauti. Roligt med riktig kund. Du kommer ha en lång kö stående utanför salongen
Hoppas det ordnar sig för er alla Volvoiter o med band dit.
Tonåringarnas mamma jobbar där o en hel del av våra kamrater har ju sin utkomst därifrån. Så det påverkar ju en rejält
Nides- hur har du det?