• Carma07

Fikasugna erfarna makar

Frujj: Jag röstar på Oscar. Det namnet hade jag som ett förslag om vi skulle fått en pojke. Svårt dilemma med E. Känns som det kan bli fel hur man än gör i hennes ögon. Antingen bryr du dig inte eller så lägger du dig i. Tycker det var bra sagt av Abbe. Gör som du själv skulle velat att andra gjorde om det hade varit E som hade gjort så. Jättesvårt dilemma.

N's farmor och kusin skulle ha kommit ner hit i slutet av november var det tänkt. Men så slutade flygbolaget med turerna på fredagar så de fick andra biljetter. Nu kommer de redan nästa vecka. Jag har redan sagt ifrån att de får finna sig i att jag och N försvinner iväg på häxparty en kväll. Och ev även hudvårdsparty en kväll. Får väl hålla den kvällen öppen och se lite vad de säger, de är ju trots allt nere för att hälsa på lilla N. Men jag vill gärna gå och de ska ju ändå vara här en hel vecka.

• Carma07

Sedan har jag en annan sak att berätta. (Håller låda för mig själv precis som Frujj brukar göra. ) Häromdagen hade jag en kompis på besök. Hon hade fått filmen SATC av en kollega om hon lovade honom att ge den vidare till en väninna när hon hade sett den. Så då fick jag den. Då tyckte jag att jag kan ge den vidare när jag har sett den så kan filmen gå som ett kedjebrev eller nått. Någon som vill ha filmen när jag tittat på den - räck upp en hand.

Och en fråga till alla SATC-fan. Fattar jag något av filmen även om jag inte har tittat på serien?

• Carma07

Tezz: Om jag hittar något att klä ut oss i. Lite krångligt att komma iväg men ska försöka. Såg att de säljer häxkläder på "en leksaksaffär på Backaplan" Annars känner jag mig sopig som en häxa redan. Vad kommer du att komma som?

• Carma07

Ab: Lånar gärna boxen. Ska kolla om maken och dottern släpper iväg mig en kortis så kan jag hämta den.

Tez: Då paxar jag filmen till dig.

Frujj: Har också problem med att hitta kläder. Tycker det är så konstiga former på dem numer.

Känner mig också som en häxa när jag tittar i spegeln. Hittar jag inget att klä ut mig i så kommer jag bara svartklädd.

Frujj igen: Tänkte ta mig en tur till Allum men känner mig nog inte bekväm ännu att sätta mig rätt upp och ner vart som helst att amma. Har du bra förslag på bra ställen att sätta sig?

• Carma07

Ab: Bra, då ska jag kolla med maken. Från vilken tid är du hemma?

• Carma07

Frujj: Shoppar gärna tillsammans där någon dag. Sist satt jag också i bilen. Hon ville inte åka hem annars. men som sagt, det funkar inte länge till. Funderar lite på att åka till Backaplan imorgon och fixa lite. Vi kan ju även ses där för häxinköp om du har tid.

• Carma07

Frujj: Nej, det tror jag inte. Maila det för säkerhets skull.

• Carma07

Ab: Hör av mig ppå mobilen.

Tezz: Lycka till med allt packande.

Frujj: Vi hörs imorgon. Hoppas vi kan ses.

• Carma07

Nibla: Bara kul om du vill hänga med. Synd att vi inte kan samåka. Blir lite svårt med barnvagnar och bilstolar.

• Carma07

Tezz: Vilken tur att jag är vaken och kikar in här och ser detta. Jag ska genast sätta på radion och lyssna. Lycka till!!

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar