• Linum

Fikasugna erfarna makar

Idag ska jag på återbesök på Carlanderska. Hoppas att jag har läkt bra så att jag kan få börja med sjukgymnastik och sedan ut och springa igen! Jag är dösugen på att jogga just nu...

• Linum

Jag läste precis att Dogge Doggelito vill bli filmstjärna. Han vill bli en ny Benicio del Torro. Lycka till, säger jag... Vad ska han spela för roller tro? Kort, krumryggad förortskille med keps och ett taskigt uttal. Luktar Guldbagge lång väg!

• Linum

Nu har jag bakat en god äppelkaka som ska med till ett par av M:s kompisar. Har aldrig träffat dem innan, så man vill ju göra ett gott intryck

• Linum

Igår kväll var vi hemma hos ett par grannar och hade trevligt. Tacos, När & Fjärran och Jägermeister är ju aldrig fel en lördagkväll!

Idag har vi startat dagen med amerikanska pannkakor och lönnsirap. Ska nog fortsätta den med en långpromenad också.

Imorgon blir det jobb i Borås igen. Ska bli skönt att komma tillbaka till sitt skrivbord så att jag får något vettigt gjort och kan prata lite skit med kollegorna igen.

• Linum

Carma: Det var en smart idé det där med "me-time" på söndagar. Måste vara skönt att få rå om sig själv och inte bara vara mamma/mjölkko hela tiden Det beror ju iofs på hur man är som person, men jag ska definitivt ta tillvara det tipset och komma ihåg tills man själv står där!

Nu bakas det kladdkaka med mintglasyr i det kallebäckska köket (till jobbet imorgon). Måste ju göra mig poppis igen *fnissar*

• Linum

Tur att vi inte ska ha barn nu... Jennika och Justus var nämligen inga bra förslag...

• Linum

Morrn da!

Nyss vaknat i min egen säng. Jag jobbar hemma idag (jag är helt enkelt för trött för att orka köra till Borås...).

Har varit i Nancy i tre dagar på kundbesök/konferens. Jättetrevligt! Jag är bara inte riktigt van vid att äta tre-rätters med vin till lunch... I måndags kväll åt vi tre-rätters med massor av vin till middag också - mellan 22-01 på kvällen... Magen blir ju som den har lust med efter det . Igår var jag i fyra länder: Nancy ligger ju i Frankrike, vi åkte bil till flygplatsen i Luxembourg, flög till Amsterdam och sedan till Sverige. Krångligt när man jobbar på ett småländskt företag eftersom ingetting får kosta pengar... Hotellet var dock bra!

• Linum

Nibla: Kul att ni hade rätt om bröllopet! Måste varit väldigt vackert. Varnhem är ju kanonfint!

Abbe: Har vi sagt någon tid på fredag? Jag kommer inte ihåg.

• Linum

Jag måste antagligen jobba hela dagen, men jag kollar med Catti när vi ska åka till dig. Det blir inte alltför sent i alla fall.

• Linum

Tezz: Hade gärna följt med, men har körövning ikväll... Kul att det har gått bra med flytten. Förstår att det känns lite overkligt att bli "lantis" Du kommer att trivas jättebra i Rävis!

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar