• Carma07

Fikasugna erfarna makar

Är det gamla eller nya morgongänget du menar?

• Carma07

Frujj: Ingen fara. Kommer nog inte komma iväg riktigt ännu iaf. Lilltjejen sover så gott just nu så jag får lite tid här hemma för en gång skull och funderar på att städa istället. Satsar på Backaplan senare idag eller imorgon.

• Carma07

Bauti: Du verkar ha fullt upp att göra.

• Carma07

Halloj

Har varit hos bvc idag och nu väger hon över 5 kg. Inte konstigt att jag börjar få ont i ryggen. Men nu har jag fått godkänt från bm att börja träna magen så jag hoppas på förbättring snart.

Bauti och Frujj: Om det är samma recept på kycklinggryta som abbe mailade till mig måste jag också säga att den är jättegod. Åt den till middag igår och lunch idag.

Nibla: Jag tror inte jag skulle stå ut om jag bara skulle sitta och titta på N all den tiden man ammade hur otroligt söt hon än är. Tycker det är skittråkigt som det är. Vissa fall funkar det inte och då får hon all min uppmärksamhet men annars kollar jag alla möjliga serier på tv nu. På natten bryr jag mig inte om att sätta på tn:n, men då somnar jag å andra sidan istället. Snacka om ont i nacken.

Trevlig helg alla om någon av er kikar in igen.

• Carma07

God morgon

Sist ut och först in.

Helgen har varit lugn. I lördags hade vi förs kompisbesök på kaffe. De var här och lämnade bla av ett babygym som vi får låna och som lilltjtjen älskade. Senare på dagen hade vi kompisr på besök för att träffa N. Hon är dock inte så bra värdinna ännu. Hon stensomnade fastän barnen lekte för fullt.

Söndagen började med sovmorgon och sedan en liten shoppingtur till backaplan.

Idag blir det första träffen på föräldrautb. Ska bli spännande att se vad det är. Sedan blir det till att förbereda lite tills N's armor och kusin kommer. Skönt att veta att lakan och handdukar är i sin ordning

• Carma07

Godmorgon Frujj

Vad kul med korten. När ska ni ha erat dop? Vi har bestämt oss för att ha dopet i Norrland. Känns mer rättvist med tanke på att dem fick åka hit ner för bröllopet. Har ännu inte bestämt dag. Det är viktigt att vi även kan få med min bror upp eftersom han är en av faddrarna. Vid vilken ålder brukar man döpa?

• Carma07

Frujj: Makens familj och släkt är därifrån. Hans hemtrakter.

• Carma07

Vilka härliga helger ni har haft.

Ab: Jag och lilltjejen kommer på fredag. Var på leksaksaffären på backaplan igår för att kolla häxkläder men var utplockat. Kommer som den häxa jag är-

• Carma07

Frujj: Vi pratar om samma. Det fanns en sorts klänning i stl 180 men var mycket tveksam om jag verkligen kom i den. Gör ev ett nytt försök under veckan om svärmor och makens systerdotter vill ut och shoppa lite.

Längtar också tills på fredag!!!

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar