• Ab fab

Fikasugna erfarna makar

Uppväckt igen. Däckade totalt i fredags när jag kom hem från konferensen. Feber o allmänt sjuk. Sov hela kvällen. Lite bättre igår men tillbringade dagen i soffan. Inte helt bar idag men otroligt mycket bättre.

Addiz- såg att du ringde men orkade inte prata. Var helt feberyrslig

Igår kväll vaknade jag till- bakade bullar av alla saker. >Äpple o mandelbullar.

idag blir det fortsatt slappande. Ev en promenad med Knut. Lite frisk luft är nog inte fel

• Ab fab

God måndag
    Gårdagens promenad var bra. 2 kg trattisar på 40 minuter med mamma o knut. Sen blev det fika på säteriet igen.

Idag är det dags för Warzawa - hem i morgon kväll igen

• Ab fab

en liten tjingeling från Polen. Lång resa för lite jobb men hunnit prata en del med kollegor. Personliga möten är jäödrans viktiga. Idag möte o sen hem

Melker??? Me likie

• Ab fab

Tonårstjejer är svårt. Om jag tänker på hur Tonårs A är hemma så är det några saker som hjälpt henne
    -pingis, att få vara bra på något. inte världsbäst men lite bra
    -sminkkurs. jag gav henne en sminkkurs på MUS för att hon skulle lära sig att måla sig snyggt. Inte överdriva som många tonåringar gör.Jättebra.
    -granntonråing ha rhaft problem med självförtroende o så. Hennes hjälp blev hästar- stallet o ridning.

• Ab fab

Morgon
    Överlevde Polen. Förkylningen tog fart igen. Brrrr

FruT- du behöver bara komma till kalaset o ta med 100 kr. Inga förberedelser eller något. perfekt för städande husägare

• Ab fab

Är det någon som har en vit badmössa?

• Ab fab

Jag hade ju en kel-krabba när jag var liten. den hette sune-kent-elvis. Så Tim-Melker-Oscar borde ju vara helt ok

Hatten köpte jag på SOP- skadat gods vid Kämpegatan. Jag kan kolla med dem om de har fler

Carma- ditt program som gör foton som serier. kan man få låna,, eller vad man säger. Skulle vilja göra mina julkort som serie iår

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar